「レスター・レヴェンソンのリリーシング」- I'm trying to show you the entire way.

Lester:「私は、あなたに全ての道を案内しようとしています。」 2015-10-04-09:45JST

感情のリリース - The 5th Way(第5の方法)- 7

2012-04-03 06:48:55 | 感情のリリース
感情のリリース - The 5th Way(第5の方法)- 7

Fifth Way

Friday, October 22, 2010

The Fifth Way of Surrendering

into Presence-Awareness
by Hale Dwoskin Secret Teacher and Author of The Sedona Method

存在-認識に降伏する第5の方法
セドナ・メソッド の ヘール・ドォスキン 秘密教師と著者によって

Part of the power of The Sedona Method is that it is natural, based on what happens in us when we live life without resistance and self-obstruction as the presence awareness that we are. Because of this, I spend a good part of my time studying what is here and now in order to unlock new ways to help us all more easily recognize and rest as the truth of who we are.

セドナ・メソッドの力の一部は、それが、私たちがそうである存在意識として抵抗および自己妨害のない生活を送る場合、私たちの中で起こることに基づいて自然であるということです。
このために、私は、何が私たちがすべて誰かの真実としてより容易に認識し休止するのを助ける新しい方法を開けるために今ここであるか研究する時間のよい部分を費やします。

The Method is based on the premise that feelings are just feelings. They are not facts and they are not you, and you can let them go. On our retreats, we also spend time working to help each other remember that what we think we are is not us. In other words, “I” and “me” are just thoughts. They are not who we are. When that is recognized, it has a profound influence on the way life is experienced. It is very hard to take our supposed problems seriously or to cling to them when we realize that they are not, and, in fact, nothing is, actually personal.

メソッドは感情が単に感情である前提に基づきます。
それらは事実ではありません。また、彼女らはあなたではありません。また、それらを行かせることができます。
私たちの退却においては、私たちが、さらに私たちがであると思うことがそうではないことを互いに思い出すのを支援するために働いて時間を過ごします、私たち。
言いかえれば、「私」および「私」は単に考えです。
それらは、私たちが誰かではありません。
それが認識される場合、それは人生が経験を積んだ方法に、深遠な影響があります。
私たちの想像上の問題を真面目に受けとめるか、それらがそうではないことを私たちが理解し、実際、何も実際に個人的でない場合、それらにはりつくのは非常に難しい。

Recognizing What You Are Not

あなたがそうでないと認めること

Many times on retreats, when someone is looking to discover who he or she is or he or she is lost in “their” story 以下省略

英文の続きは、
感情のリリース - The 5th Way(第5の方法)- 9 -02 
に掲載しています。

この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 感情のリリース - The 5th Wa... | トップ | Gooブログ 文字数について »
最新の画像もっと見る

感情のリリース」カテゴリの最新記事