「レスター・レヴェンソンのリリーシング」- I'm trying to show you the entire way.

Lester:「私は、あなたに全ての道を案内しようとしています。」 2015-10-04-09:45JST

Learning How To Let Go… (手放す方法を学ぶ...)  Sam Beatson,

2013-08-07 16:48:10 | 参考-話題 (opinion)
Learning How To Let Go… (手放す方法を学ぶ...)  Sam Beatson,

Sam Beatson, Ph.D. Candidate
China, Stocks, Forex, Personal Development, Internet Marketing

SamBeatson.com | Chinese Studies | Financial Management & Markets Analysis | Personal Development | Internet Marketing

Learning to let go / release | Intro to Sedona Method releasing | Sam Beatson, Ph.D. Candidate

Learning How To Let Go… 
 2012-03-13
サム・ビートソン
手放す方法を学ぶ...

Discovering how to “let go” was a turning point in my life. For years I’d “held on” to so much crap I was about to burst at the seams, emotionally, spiritually, psychologically, mentally. I held on to absolutely everything, hurts, resentments, memories, conversations, bits of pride, ego, selfish thoughts, desires, injustices and so many other things. It’s no wonder my health was so dreadful by the time I reached 19 years. I had no idea how to take care of myself, let alone be kind or tolerant of myself or others.

"手放す"する方法を発見することは私の人生のターニングポイントだった。年間、私は、私は、約感情、精神的、心理的、精神的に、継ぎ目で破裂することであったそんなにがらくたに"で開催された"と思います。私は、痛い、絶対にすべてに憤り、思い出、会話、プライド、エゴのビットは、利己的な思考、欲望、不正など他の多くのものを上に開催しました。それは私の健康は私が19歳に達した時点でとても恐ろしいでした不思議ではありません。私は一人で種類や自分自身や他の人の寛容でみましょう、どのように自分の世話をするために理解していませんでした。

In the first post on this blog I mentioned an epiphany. This was my very first experience of what I now understand to be “letting go.” What I’ve learned from teachers, instructors and mentors is that letting go is a natural and healthy process. We have the tendency to “hold on” to our feelings, our thoughts, our emotions and our programs and beliefs. We intellectually reason and justify why this is the right, safe, and correct thing to do.

このブログの最初の記事で私はひらめきに言及した。これは私が今すべき理解ものの私の非常に最初の経験だった"手放す。"私は教師、講師や指導者から学んだことは手放すことは自然で健康的なプロセスであるということです。私達は私達の感情に"しがみつく"する傾向が、私たちの思考、感情やプログラムとの信念を持っている。私たちは知的に理性とこれを行う権利、安全で、正しいものである理由を正当化する。

We reason that our emotions and feelings give us control, allow us to experience love and approval and keep us secure in the world. With a little inner examination, you can prove to yourself that this is not the case. It’s by re-discovering your innate and natural ability just to let go or so-called “release” that is the most freeing and delectable experience which can catapult you into so much joy, so much pleasure that you’ll not know what to do with all that energy you’ve had all along.

私たちは私たちの感情や気持ちは私達の制御を与えている理由は、私たちは愛と承認を体験し、世界で私たちを安全に保つことができます。少し内側の検査があれば、これが事実ではないことを自分自身に証明することができます。それはあなたの自然免疫と自然な能力だけで行くか、何をすべきか分からないだろうというように多くの喜び、そんなに喜びへとあなたをカタパルトできる最も解放的かつおいしい経験ですいわゆる"リリース"させように再発見することによってですすべてのそのエネルギーで、すべてに沿って持っていた。

When I was around 24 years old I came across a website which talked of a man called Lester Levenson and how he’d healed himself and become a millionaire and done all kinds of wonderful things with his life AFTER he’d been diagnosed terminally ill and given a few weeks to live.

私は約24歳だったときに私はレスター・レヴェンソンという男の話をしたウェブサイトに出くわして、彼は自分自身を癒さと億万長者になると、彼の人生と素晴らしいもののすべての種類を行うと思いますどのように彼は、末期と診断されたい後数週間が生きるために与えられ。

Now I’m not suggesting waiting until your diagnosed terminally ill with a few weeks to live. What I have learned though is that you can nudge yourself into letting go (which happens BEYOND THE MIND – so you can’t understand it intellectually in terms of the process of letting go) by way of a model pioneered by this man Lester Levenson based on the process he went through which I call “going free,” based on my own experience of what I deem to be a similar kind of “epiphany.”

今私は、あなたが生きるために数週間で末期診断を待た示唆していないよ。モデルの方法で基づいて、この男がレスター・レヴェンソンを開拓した - 私は何でも学んだことで、外出先では(ので、外出をさせる過程の観点から知的にそれを理解することができないが、心を超えて起こる)させるに自分を少しずつ動かすことができるということですプロセスに彼は私が私が似たような種類であることが考えることの私自身の経験に基づいて"、自由に行く"と呼んでいる通り抜けた"ひらめき"。

To understand this model using words and the mind is not the idea or where you get the benefit from letting go. However, it might be useful to point out where you head with the process compared with where you might have been stuck.

このモデルは言葉を使用していて、心はアイデアではありませんか、どこに手放すから利益を得る理解する。しかし、それはあなたが立ち往生してきた可能性がある場合と比較してプロセスに向かうところを指摘するのに便利かもしれません。

APATHY ―–> IMPETURBABILITY
MISERY ―–> HAPPINESS
POVERTY ―-> WEALTH
LACK ――-> ABUNDANCE
FEAR ――-> COURAGEOUSNESS and “HOOTLESSNESS” – where you “don’t give a hoot” – Lester Levenson
LOSS ――-> GAIN
ILLNESS―–> VIBRANT HEALTH
DESIRE――> DESIRELESSNESS

無関心 - > IMPETURBABILITY
MISERY - >幸福
貧困 - >富
LACK--->豊富の
FEAR--->勇気のあることと "HOOTLESSNESS" - あなたは"やじを与えていない" - レスターレベンソン
LOSS---> GAIN
ILLNESS - >活気に満ちた健康
DESIRE - > DESIRELESSNESS

And so on. What “letting go” does is it takes care of the “――>”s. This frees you up to attain the “top state” whereby you have attained the “ultimate happiness,” as Lester Levenson put it “with no taint whatsoever of sorrow.”

などなど。" - >"のんさ"Goはせ"それは何の面倒を見る。これはレスターレベンソンがそれを置くようにして達成したことにより、"トップの状態""究極の幸せを、"達成するためにあなたを解放する"悲しみの全くない汚点と。"

I’ll be posting more about the process of releasing and letting go and how you can move from the left hand side of the “――->”s more easily and exquisitely than you could ever imagine. For now, I’m signing off to attend a lecture by a Taiwan Ministry of Defence official about the Security of Taiwan in the twenty-first century. Talk soon.

私は解放し、させるのプロセスについての詳細を掲載する予定だあなたの左手側から移動することができますどのように行くと、"--->" Sより簡単かつ精巧にあなたが想像できるより。今のところ、私は21世紀の台湾の安全保障に関する防衛当局者の台湾省の講義に出席するためにサインオフしています。すぐにトーク。

----------
Google 翻訳

スレッド: 人生は今すぐ起こる
 
Life Happens Now - Page 3

  18th September 2010, 09:11 PM  #24 


-----
Hey good to know you are loving the sedona method. thats a good method to use.

Some cool stuff you guys can use is a part in where you let go of all attachments and aversions.

Like

Can I allow myself to love ......... as much as I do.
Can I allow myself to hate ......... as much as I do.


Most of you are still clinging in some way to scientology, even by hating it, you are a slave to it.

Lester’s six steps
1) Want freedom more than anything else.
2) Decide you can do the method and be free.
3) See all your feelings as expressions of three basic wants: the want of approval, control, and survival. Release the want of approval, the want of control, and lastly the fear of death.
4) Release continuously.
5) If you are stuck, let go of wanting to change the stuckness.
6) Release more and more and become happier and lighter, until you move beyond happiness into imperturbability and freedom.
-----

Can I allow myself to love ......... as much as I do.
Can I allow myself to hate ......... as much as I do.


Most of you are still clinging in some way to scientology, even by hating it, you are a slave to it.

Lester’s six steps

1)
Want freedom more than anything else.

2)
Decide you can do the method and be free.

3)
See all your feelings as expressions of three basic wants: the want of approval, control, and survival. Release the want of approval, the want of control, and lastly the fear of death.

4)
Release continuously.

5)
If you are stuck, let go of wanting to change the stuckness.

6)
Release more and more and become happier and lighter, until you move beyond happiness into imperturbability and freedom.

私は自分自身を愛することを許可することができます.........同じくらい私がそうであるように。
私は自分自身が嫌いできるようにすることができます.........同じくらい私がそうであるように。


あなたのほとんどは、まだあっても、それを嫌うことで、あなたはそれの奴隷であり、サイエントロジーに何らかの形でしがみついている。

レスターの6つのステップ

1)
何よりも自由度がもっと欲しい。

2)
メソッドを実行し、自由にすることができますを決定します。

3)
3基本的な欲求の表現としてすべてのあなたの気持ちを参照してください:承認、制御、および生存の欲しい。承認たい離し、コントロールのしたい、そして最後に死の恐怖。

4)
継続的にリリースします。

5)
あなたが立ち往生している場合は、stucknessを変更したいを手放す。

6)
あなたは泰然自若と自由に幸福を越えて移動するまで、より多くを解放し、幸せと軽くなる。


最新の画像もっと見る