PLANET LULU GALAXY!

ルルの日記

MY WORLD FELL DOWN

2007-04-15 22:47:19 | 素晴らしき歌詞
Just like the breath of spring, you came my way
I heard a bluebird sing, but not today
'Cause it's wintertime, and the leaves are brown
Since you went away, my world fell down
My world fell down

I see your suitcase now, packed up to go
I stop myself from crying, how I don't know
'Cause it's wintertime, and the leaves are brown
Since you went away, my world fell down
My world fell down

*'Cause it's wintertime, and the leaves are brown
Since you went away, my world fell down
My world fell down

*repeat


春の吐息のように君は僕の人生にやってきた
僕は青い鳥の歌声を聞いたけど今は聞こえない
なぜなら今は冬 葉は木枯らしに吹かれている
君が行ってしまってから 僕の世界は地に堕ちた
僕の世界は地に堕ちた

僕は今君が荷造りをしているスーツケースを見ている
泣くのはやめた でもどうやってやめたか分からない
なぜなら今は冬 葉は木枯らしに吹かれている
君が行ってしまってから 僕の世界は地に堕ちた
僕の世界は地に堕ちた

*なぜなら今は冬 葉は木枯らしに吹かれている
君が行ってしまってから 僕の世界は地に堕ちた

(*くりかえし)



プレゼント・テンス
サジタリアス
ソニーミュージックエンタテインメント

このアイテムの詳細を見る
この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« もうひとつのMOJOばなし | トップ | I\'M THROUGH WITH LOVE (恋... »
最新の画像もっと見る