かごめかごめの真実とは

空海様が私に教えてくれた秘密の暗号

Okazaki Castle was built towards the grave of the Virgin Mary

2016-12-13 10:35:29 | かごめかごめの真実とは

 

2016-12-13 07:07:07 | かごめかごめの真実とは 07:07:07 2016-12-13 | the truth of Kagome Kagome

2016年12月12日(月) December 12, 2016 (Monday)

大阪城を見てから急いで新幹線に乗って向かったところは、愛知県の岡崎市にある岡崎城でした。 Where I went riding on the bullet train in a hurry from a look at the Osaka Castle, located in Okazaki City, Aichi Prefecture, Okazaki Castle was.

岡崎城はRC(鉄筋コンクリート)造とのことでしたが、ここの天守閣でも私のコンパスグラス大阪城同様 、計測が定まりませんでした。 Okazaki Castle, but was that of the RC (reinforced concrete) structure, even my here of the castle tower compass glass is similar to Osaka Castle , was depends not be measured.

それでまた、外壁や遠く離れた場所からなんども計測しなおして・・、向いている方向を割り出した角度は278度でした。 And again, we measured again and again from the outside walls and distant places ... and the angle we gathered was 278 degrees.

翌日、事務所で地理院地図から割り出した278度と、ピッタリ一致しました。 The next day, at the office GSI map and 278 degrees indexed from, was the perfect match.

大阪城から岡崎城までの距離と、大阪城から聖母マリアの墓までの距離は、152.1㎞と共に同距離です。 And the distance to the Okazaki Castle from Osaka Castle, Osaka Castle from the tomb of the Virgin Mary distance of up to is the same distance with the 152.1㎞.

そして岡崎城は、ピッタリとマリアさまの墓に向けて造られていました。 And Okazaki Castle, perfect and Maria-sama of the tomb had been made towards.

こんな偶然は絶対にあり得ません。 There is absolutely not such a coincidence. もう必然でしかありません。 It is already inevitable.

そして・・、行ったことにより、もう一つの大事なことをそこで教えられたようです。 And ... it seems that you have taught me another important thing there.

んん~ん、 徳川家康もこの国の本当の歴史を知っていましたし、私達にそのことをキッチリと教えてくれていますよ。 N ~ N I, Ieyasu Tokugawa It also knew the true history of this country, us to have told me that tightly that.

さぁ~大阪城と、どこのお城を結べと教えていたのでしょうかぁ。 Well ~ I wonder which castle it was telling me to tie with Osaka Castle.

・・・つづきま~す ... Tsuzukima be ~!

 

 

 

 
 
 

岡崎城は聖母マリアの墓に向けて造られていました וקאזאקי נבנה לקראת הקבר המרים

2016-12-13 07:07:07 | かごめかごめの真実とは 07:07:07 2016/12/13 | האמת של קגומה קגומה

2016年12月12日(月) 2016 12 בדצמבר (יום שני)

大阪城を見てから急いで新幹線に乗って向かったところは、愛知県の岡崎市にある岡崎城でした。 איפה הלכתי רכיבה על רכבת הקליע ממהר מתוך מבט על טירת אוסקה, הממוקם Okazaki סיטי, פריפקטורה של איצ'י, וקאזאקי היה.

岡崎城はRC(鉄筋コンクリート)造とのことでしたが、ここの天守閣でも私のコンパスグラス大阪城同様 、計測が定まりませんでした。 וקאזאקי, אבל האם היה זה מבנה RC (בטון מזוין), אפילו שלי כאן של מגדל של טירת זכוכית המצפן הוא דומה טירת אוסקה , היה תלוי לא להימדד.

それでまた、外壁や遠く離れた場所からなんども計測しなおして・・、向いている方向を割り出した角度は278度でした。 אז גם, מהקיר החיצוני ורחוק פעמים רבות אפילו מחדש מדידה ..., זווית האינדקס של הכיוון אתה פונה הייתה 278 מעלות.

翌日、事務所で地理院地図から割り出した278度と、ピッタリ一致しました。 למחרת, במשרד מפת GSI ו 278 המעלות באינדקס מן, היה הזיווג המושלם.

大阪城から岡崎城までの距離と、大阪城から聖母マリアの墓までの距離は、152.1㎞と共に同距離です。 והמרחק אל טירת Okazaki מטירת אוסקה, טירת אוסקה מ הקבר של הבתולה מרי במרחק של עד הוא אותו מרחק עם 152.1㎞.

そして岡崎城は、ピッタリとマリアさまの墓に向けて造られていました。 ו וקאזאקי, מושלמת מריה סאמא של הקבר נעשתה כלפי.

こんな偶然は絶対にあり得ません。 סיכוי זה אינו מקבל בשום פנים ואופן. もう必然でしかありません。 יש רק עוד בלתי נמנע.

そして・・、行ったことにより、もう一つの大事なことをそこで教えられたようです。 ו ..., על ידי שביצעת, נראה לימדו שם כי חשוב אחר.

んん~ん、 徳川家康もこの国の本当の歴史を知っていましたし、私達にそのことをキッチリと教えてくれていますよ。 N ~ N אני, אייאסו טוקוגאווה זה הכיר גם את ההיסטוריה האמיתית של הארץ הזאת, לנו אמרו לי בחוזקה את זה.

さぁ~大阪城と、どこのお城を結べと教えていたのでしょうかぁ。 עכשיו ~ ו טירת אוסקה, וויל שלמד כי Musube מקום בטירה או.

・・・つづきま~す ... Tsuzukima להיות ~!

 

 

 

この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 岡崎城は聖母マリアの墓に向... | トップ | Оказаки Castle Virgin Мария... »
最新の画像もっと見る

かごめかごめの真実とは」カテゴリの最新記事