最前線の育児論byはやし浩司(Biglobe-Blog)

最前線で活躍するお父さん、お母さんのためのBLOG
http://www2.wbs.ne.jp/~hhayashi/

世界第一の文明は、縄文文明であった、その証拠と証明

2015-03-02 11:54:14 | Weblog
1323R+1322+1043
Jomon civilization is the First Civilization that fostered the Whole Civilizations of the World (ex. Vinca, Servia).
縄文文明は世界文明を育てた、第一の文明であった。(ビンカ編)
A Haniwa with a Baby (赤ちゃんを抱いた埴輪)+Sitio Barriles(パナマのシティオ・バリレル遺跡)
What is “Haniwa” Figures? Here is my answer. The figures are most likely Ishtar/Inanna or Gods themselves in Babilonia. And Jomon Venus is Ishtar and here is the Evidence
埴輪とは何か。ここで考えてみます。埴輪の像は、イシュタール(イナンア)、あるいはバビロニアの神々である可能性が、きわめて高くなりました。縄文ヴィーナスはイシュタールだった。その証拠。……というか、神々はまぜこの日本の地に降り立ち、この日本から西方へ向かいました。
+A Queen with a Mask in Chino-city Nagano, Japan
(長野県茅野市の仮面の女王)
土偶はエイリアン(Dogu Clay Figures are Aliens)
その証拠と証明(The Evidence and its Proof)
縄文文明の謎(埴輪・縄文土器・土偶の謎)
Mystery of Clay Figures and Earthenware and its answer at Idoziri Acheological Museuma, Nagano, Japan
Jomon civilization is Father of other civilizations around the Pacific Ocean, including such as Maya, Inca and American Indians.

Hiroshi Hayashi++++++++++++はやし浩司

http://youtu.be/9IYqiu8L-AQ

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/9IYqiu8L-AQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Hiroshi Hayashi++++++++++++はやし浩司

土偶=エイリアン説は今では常識ですが、さらにそれを深く掘り下げて証明してみました。その深く掘り下げた部分についての、アイデア、セオリーの無断、転用、転載、盗用、流用は、禁止です。とくにマスコミ、考古学者の世界での流用を禁止します。2014年09月05日現在、どなたにも許可していません。リンク張りは自由にしてください。
No one has been allowed to use my ideas in this video without my permission and names.

Feb.28th, 2015 (Sep.05th, 2014)
Atago
はやし浩司
Hiroshi Hayashi

Vinca,Servia,Sitio Barriles,Panama,はやし浩司,Hiroshi Hayashi,セルビア,パナマ,三角頭,埴輪,haniwa,Power suit,縄文のヴィーナス,仮面の女王,Jomon Venus,Queen with Mask,Ishtar,Babylonia,Enlil,茅野市,土偶,仮面の女王,Chino,Chino City,Pha Team,Lascaux,Tashili n Ajjer,Cueva de las Manos,Baja,PPintadosIdoziri Archeological Museum,hand marks,手形,謎の手形,山梨県立考古博物館,Idoziri,井戸尻,長野,甲府,井戸尻,考古館,doki,Earthenware,clay figures,土器,土偶,宇宙服を着たエイリアン,Alien in spacesuit,Hachinohe,Hakodate,Azteca,Maya,マヤの土偶,八戸,函館,Hiroshi Hayashi,Hamamatsu,Mystery,Ancient


【Hiroshi Hayashi******Feb. 2015******はやし浩司・林浩司】

0139
(ビデオ日誌byはやし浩司)
好意の返報性
He likes you as you like him.

Hiroshi Hayashi++++++++++++はやし浩司

http://youtu.be/pxpUqB74PqE

Hiroshi Hayashi++++++++++++はやし浩司

はやし浩司
Hiroshi Hayashi
March 1st, 2015


【Hiroshi Hayashi******March. 2015******はやし浩司・林浩司】

1324+1168
Greek Sculptures and Roman Copies in Susupicion
疑惑のギリシア彫刻、疑惑のローマン・コピー
もともとギリシア彫刻なるものは存在しなかった?……という仮説です。
ミロのヴィーナスの皮膚

Hiroshi Hayashi++++++++++++はやし浩司

http://youtu.be/HUVKUqNqkLs

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/HUVKUqNqkLs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Hiroshi Hayashi++++++++++++はやし浩司

【Laocoon and His Sons】
(ラオコーンと彼の息子像)
Wikipedia(ウィキペディア百科事典)

Pliny attributes the work, then in the palace of Emperor Titus, to three Greek sculptors from the island of Rhodes: Agesander, Athenodoros and Polydorus, but does not give a date or patron.

In style it is considered "one of the finest examples of the Hellenistic baroque" and certainly in the Greek tradition, but it is not known whether it is an original work or a copy of an earlier sculpture, probably in bronze, or made for a Greek or Roman commission.

The view that it is an original work of the 2nd century BC now has few if any supporters, although many still see it as a copy of such a work made in the early Imperial period, probably of a bronze original. Others see it as probably an original work of the later period, continuing to use the Pergamese style of some two centuries earlier.

In either case, it was probably commissioned for the home of a wealthy Roman, possibly of the Imperial family. Various dates have been suggested for the statue, ranging from about 200 BC to the 70s AD, though "a Julio-Claudian date [between 27 BC and 68 AD] ... is now preferred".

『ラオコーン像』の制作年度については、紀元前160年から紀元前20年までさまざまな見解がある。ロドス島のリンドスで出土した碑文では、彫像の製作者と推定されているアゲサンドロス、アテノドロスの名前が紀元前42年以降に記載されている。このため紀元前42年から紀元前20年ごろに制作されたのではないかと考えられている。

この作品がオリジナルの彫像なのか、他の彫像の模倣なのかは判明していない。製作者とされる3人のロドス人は模倣を専門にした彫刻家で、紀元前200年にペルガモン王国で制作された銅像がオリジナルであるとする意見もある。

プリニウスはその著書『博物誌 (XXXVI, 37)』で、『ラオコーン像』が、ローマ皇帝ティトゥスの宮殿に置かれていたと書いている。一塊の大理石から彫りだされているとも書かれているが、後年発掘されたこの彫像は7つのパーツが組み合わされてできていた。

ローマ教皇ユリウス2世, ラファエロ(ロンドン・ナショナル・ギャラリー(1511年 - 1512年))
この彫像はもともとは富裕なローマ市民の依頼で制作されたと考えられている。1506年にローマ皇帝ネロの大宮殿ドムス・アウレアの近くから『ラオコーン像』が出土したときに、自身熱心な古典学者でもあったローマ教皇ユリウス2世が入手し、この像を現在のバチカン美術館の一部にあたる庭園に置いた。

はやし浩司
Hiroshi Hayashi
はやし浩司
March 1st, 2015


【Hiroshi Hayashi******March. 2015******はやし浩司・林浩司】

1235+1322+1043
Space Archaeology in Panama and the Mystery of Line Drawings in Citio Barriles
宇宙考古学(パナマ編)+謎の線画
+A Haniwa with a Baby (赤ちゃんを抱いた埴輪)+Sitio Barriles(パナマのシティオ・バリレル遺跡)
What is “Haniwa” Figures? Here is my answer. The figures are most likely Ishtar/Inanna or Gods themselves in Babilonia. And Jomon Venus is Ishtar and here is the Evidence
埴輪とは何か。ここで考えてみます。埴輪の像は、イシュタール(イナンア)、あるいはバビロニアの神々である可能性が、きわめて高くなりました。縄文ヴィーナスはイシュタールだった。その証拠。……というか、神々はまぜこの日本の地に降り立ち、この日本から西方へ向かいました。
Mystery of Clay Figures and Earthenware and its answer at Idoziri Acheological Museuma, Nagano, Japan
Jomon civilization is Father of other civilizations around the Pacific Ocean, including such as Maya, Inca and American Indians.

Hiroshi Hayashi++++++++++++はやし浩司


Hiroshi Hayashi++++++++++++はやし浩司

土偶=エイリアン説は今では常識ですが、さらにそれを深く掘り下げて証明してみました。その深く掘り下げた部分についての、アイデア、セオリーの無断、転用、転載、盗用、流用は、禁止です。とくにマスコミ、考古学者の世界での流用を禁止します。2014年09月05日現在、どなたにも許可していません。リンク張りは自由にしてください。
No one has been allowed to use my ideas in this video without my permission and names.

March 2nd, 2015
はやし浩司
Hiroshi Hayashi

Sitio Barriles,Panama,パナマ,埴輪,haniwa,Power suit,縄文のヴィーナス,仮面の女王,Jomon Venus,Queen with Mask,Ishtar,Babylonia,Enlil,茅野市,土偶,仮面の女王,Chino,Chino City,Pha Team,Lascaux,Tashili n Ajjer,Cueva de las Manos,Baja,PPintadosIdoziri Archeological Museum,hand marks,手形,謎の手形,山梨県立考古博物館,Idoziri,井戸尻,長野,甲府,井戸尻,考古館,doki,Earthenware,clay figures,土器,土偶,宇宙服を着たエイリアン,Alien in spacesuit,Hachinohe,Hakodate,Azteca,Maya,マヤの土偶,八戸,函館,Hiroshi Hayashi,Hamamatsu,Mystery,Ancient

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。