「レスター・レヴェンソンのリリーシング」- I'm trying to show you the entire way.

Lester:「私は、あなたに全ての道を案内しようとしています。」 2015-10-04-09:45JST

The Keys to Ultimate Freedom - Search - 究極の自由への鍵 - 検索

2013-10-24 19:44:55 | KEYS TO THE ULTIMATE FREEDOM
The Keys to Ultimate Freedom - Search - 究極の自由への鍵 - 検索

究極の自由への鍵 - 検索
参考サイト

Stillness Speaks - A advaita, nonduality resource for self-realization

静寂Speaks-A advaita、自己実現のための非二元性資源
(静けさはスピークス - 自己実現のためのアドヴァイタ、非二元性リソースを)

 Site Search http://www.stillnessspeaks.com/search/
 The Keys to Ultimate Freedom (Search) 

KEYS TO THE ULTIMATE FREEDOM Thoughts and Talks on ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat
totality, of complete freedom and no limitation. Once we are led to see that this is our natural state, then we proceed to let go of all the limitations. The prime, the.
www.stillnessspeaks.com/sitehtml/llevenson/keystoultimate.pdf

完全な自由と制限なしの全体。我々は、これは私たちの自然な状態であることを確認するために導かれたら、我々はすべての制限を手放すに進みます。プライム。
(全体性、完全な自由の、また制限はない。
一旦これが私たちの自然な状態であることを理解するためにリードされれば、その後、私たちはすべての制限を手放し始めます。
最盛期。)
(全体(完全な自由と制限でないことの)。
一旦これが我々の自然な状態であるのを見させられるならば、我々はすべての限界を捨て始めます。
全盛期。)


Free Contemporary Books
Less known is Lester's book, "The Keys to Ultimate Freedom", long out of print and highly sought after by mature seekers throughout the world. An original copy ...
www.stillnessspeaks.com/freecontemp/

絶版で、より知られていなかった、レスターの本である、「究極の自由への鍵」、そして、高度に、後に世界の至る所での成熟した探求者によって求められました。
原本...(元のコピー...)


 The Keys to Ultimate Freedom (HTML版)
 http://www.stillnessspeaks.com/sitehtml/llevenson/keystoultimate.htm 

 The Keys to Ultimate Freedom - Free Contemporary Books

One of Lester’s students gave us a copy of the original manuscript in Word to distribute freely to seekers of Truth. With great deference to those still involved with Lester’s work, and in the hope that this free document will help others on the path to self discovery, we offer you this masterful work by an American for Americans.
www.stillnessspeaks.com/freecontemp/

レスターの学生のうちの1人は、私たちに真実の探求者に自由に配達する言葉のオリジナルの原稿のコピーをくれました。
レスターの仕事に、そして、この無料の文書が自身発見への経路で他を助けることを希望して、、私たちは、アメリカ人のためにあなたにアメリカ人のこの傑作業績を提供します。
(レスターの学生の1人は、自由に真実のシーカーに配布する知らせで、我々に元の原稿のコピーをしました。
まだレスターのものと関係しているそれらに対する大きな敬意で、働いてください、そして、この無料の文書が自身発見への経路で他を助けることを希望して、我々はアメリカ人のためにアメリカ人によってあなたにこの傑作業績を提供します。)
(レスターの生徒の一人は私たちに真実を求める人々に自由に配布するためのWordで原稿のコピーを与えた。まだレスターの仕事に関わるものと、この無料の文書は自己発見へのパス上の他の人を助けることを期待してに大きな敬意と、私達はアメリカ人のためのアメリカのことで、この見事な作品を提供しています。)

 The Impersonal Life (HTML版)
 http://www.stillnessspeaks.com/sitehtml/unknown/impersonallife.htm 

 The Impersonal Life - Free Contemporary Books 

While in India, I met a self realized teacher, Ajati, who turned me onto a document which blew my mind. It contained fundamental Truth in a simple, direct manner. The teaching was in complete harmony with all that I have discovered in the East and the West but was written by a western psychiatrist, anonymously in Europe. It fascinates me that, while deeply immersed in India, I discovered this key to life written in 20th century Europe by a student of Ramana's lineage. Read 20 pages of this now; if it doesn't fit, throw it away. Otherwise, get ready for a life-changing read. It's a real winner.

インドにいる間、私は私の心を吹いた原稿に私を回した自己実現先生、Ajatiに会った。これは、単純な、直接的な方法で根本的な真理を含んでいた。教育は私が東と西で発見したが、欧州では匿名で西部精神科医によって書かれたことすべてと完全に調和していた。それは深く、インドに浸漬している間、私はラマナの系統の学生が20世紀のヨーロッパで書かれた生活に、このキーを発見した、と私を魅了する。今これの20ページを読んで、それが収まらない場合、それを捨てる。そうでなければ、読んで人生を変えるための準備をしなさい。それは真の勝者だ。

参考サイト

Keys to the Ultimate Freedom September 5, 2012 release2gofree.com 

Google 翻訳 究極の自由への鍵 2012年9月5日 

Sorry, if you have come back to view this book or were looking for it online. It seems it is copyright material by Larry Crane Enterprises, even though I've been told by several sources that Hale (have heard Hale mention this several times as well) was given all Lester's copright material. I also assumed that since it was written in the 50′s that the copyright had expired. Sorry about that. We found it as a free read posted at HolyBooks.com

This opens up to the pdf of Keys to the Ultimate Freedom posted on that site.

Hale has never made the book available, but it is the ONLY reason I looked into releasing. I had seen The Sedona Method and Release Technique around for many, many years, but was never pulled to the slick advertising which seemed gimmicky to me like what the Law of Attraction turned out to be. Promises, promises, but can never work out if there are unconscious programs running that get in the way of it working, which is 95% of the time.

Lester did us a great service by making available a way we can release resistance! Without which we at best continue floundering around in the dark or the unconscious.

Hale has stated that the material was written for a time when we as a public were much denser and that the material was for then, not so much for now. Although truth is truth in that what is true remains a constant. It never withers and dies. Nor does it change. What is untrue is not lasting. It changes, withers and dies.

Here is the message I received asking me to remove the book. I did so from this site, but give links to the other site where it will hopefully remain.

Attn: release2gofree.com

あなたがこの本を見るために戻って来たか、それをオンラインで探していたならば、すみません。
たとえヘール(ヘールが同様に数回これに言及するのを聞きました)がすべてのレスターのcopright材料を与えられたと私が数人の関係者によって話されたとしても、ラリー・クレーンEnterprisesによる著作権材料であるようです。
それが書き込まれた時から、著作権が持った50′sが期限切れになったと、私も仮定しました。
それについてすみません。
我々は、HolyBooks.comで送られる無料の読み物として、それを見つけました

これは、そのサイトに掲示されるUltimate Freedomに、キーズのpdfに開放されます。

ヘールはこれまで本を利用できるようにしませんでした、しかし、私がリリースすることを調べたことはONLY理由です。
私は多くの、多くの年Sedona MethodとRelease Techniqueをその辺で見かけたが、Attractionの法がそうであることがわかったことのような私に見かけ倒しのようだった巧みな広告に決して引かれませんでした。
働いてそれの邪魔になる意識不明のプログラム・ランニングがあるかどうか、缶以外の約束(約束)は決して理解しません。そして、それは当時の95%です。

我々が抵抗をリリースすることができる方法を利用可能とすることによって、レスターは我々にすごく尽くしました!
どれなしで、我々は、暗がりでもがきまわることか意識不明のものをせいぜい続けますか。

市民としての我々が非常により鈍かったとき、資料がしばらく書かれた、そして、それほどでなく今のところ、材料がその時のためにあったと、ヘールは述べました。
真実がそれの真実であるが、真実であることは定数のままです。
それは、決してしぼまないで、死にません。
そして、それは変わりません。
偽りであることは、続いていません。
それは変わって、しぼんで、死にます。

ここに私が私に本を削除するよう頼んで受けたメッセージがある。
私はこのサイトからそうしたが、それがうまくいけば残る他のサイトに、関連を与えます。

アテンション
release2gofree.com


Keys to the Ultimate Freedom – Thoughts and Talks on Personal Transformation : HolyBooks.com – download free ebooks 

I read some reviews of Keys to the Ultimate Freedom – Thoughts and Talks on Personal Transformation by Lester Levenson and seldom have I found such positive appraisals. For some people this book has been the single most important one in their lives. Lester Levenson developed the Sedona Method, his own method of achieving enlightenment, which he taught for years. This book is a combination of questions and answers from these sessions and talks on several topics.

私は、最終的な自由の鍵のいくらかのチェックを読みました – レスター・レバンソンによるPersonal Transformationに関する考えとTalks、そして、あまり、私はそのような明確な評価を見つけませんでした。
一部の人々にとって、この本は、彼らの命の唯一重要なものでした。
レスター・レバンソンはSedona Method(啓蒙を成し遂げる彼自身の方法)を開発しました。そして、それを彼は長い間教えました。
この本はこれらのセッションからの質疑応答の組合せで、いくつかの話題について話します。

http://www.holybooks.com/wp-content/uploads/KEYS-TO-THE-ULTIMATE-FREEDOM-Thoughts-and-Talks-on-Personal-Transformation.pdf


Case study: Lester Levenson’s book called The Keys To The Ultimate Freedom gets repackaged
  by chrispayne on November 27, 2012

Lester Levenson, the originator of the Sedona Method, had written one book called The Keys To The Ultimate Freedom, which was a thick book: 392 pages of small, densely laid out text: edited transcripts of his talks.

レスター・レヴェンソン(セドナメソッドの創始者)は究極の自由の鍵と呼ばれている1冊の本を書きました。そして、それは厚い本でした:
392ページの小さな、高密度に配置されたテキスト:
彼の会談の編集された筆記録 (彼の講演の編集された筆記録)。

It was then out of print. It looked like this…
それから、それは絶版でした。
それは、このように見えた…




Keys to the Ultimate Freedom: Thoughts and Talks on Personal Transformation: Lester Levenson: 9780915721030: Amazon.com: Books

Product Details

Paperback: 392 pages
Publisher: Sedona Institute (1993)
Language: English
ISBN-10: 0915721031
ISBN-13: 978-0915721030
Product Dimensions: 8.6 x 5.8 x 1.1 inches
Shipping Weight: 15.2 ounces

商品の詳細

ペーパーバック:392ページ
発行元:セドナ研究所(1993)
言語:英語
ISBN-10:0915721031
ISBN-13:978から0915721030
商品の寸法:8.6 X5.8 X1.1インチ
重量:15.2オンス

Amazon.com: Lester Levenson: Books, Biography, Blog, Audiobooks, Kindle



Case study: Freedom Now repackaged as the Sedona Method course
  by chrispayne on November 27, 2012

Quite a few years ago I promoted a home study course based on the Sedona Method, which was then called Freedom Now. The Sedona Method is a 3-step process to get enable you to let go of anger, sadness, anxiety etc. Here’s what the packaging looked like…

かなりの数年前、私は、[今すぐフリーダムと呼ばれていたセドナメソッドに基づいて自宅学習コースを促進した。セドナメソッドを使用すると、怒りを手放すことを可能にするために3段階のプロセスがあり、ここで悲しみ、不安などがパッケージングは、以下のような感じだ...





…and Hale and I talked about renaming the course as The Sedona Method Home Study Course, which Hale was keen to do.

Sedona Method course

I introduced him to my UK-based graphic designer, Wendy Barratt, who I've used for the last 25 years, and she came up with the design on the right.

I did some work on the workbook which came with the course, for example adding examples to some of the worksheets so people who were doing the exercises would get an idea of the kind of things to write or not write.

…そして、ヘールと私はSedona Method Home Study Courseとしてコースの名前を変えることについて話しました。そして、ヘールはそれをしたがっていました。

Sedona Methodコース

私は彼を私の英国に拠点を置くグラフィック・デザイナー(ウェンディ・バラット)に紹介しました、そしてその人は、私は最後のために25年を使いました、そして、彼女は右でデザインに追いつきました。

私はコースとともに来た学習帳の若干の研究をしました。そして、たとえば、エクササイズをしていた人々が書くか、書かないそういうものを知るように、例をワークシートのいくつかに加えました。

You’ll see an example below. I gave Wendy a typeface I’d had created from my own handwriting, and that’s what was used in the workbook…

あなたは、以下の例を見ることができます。私はウェンディ私は私自身の手書きで作成していたと思います書体を与え、そしてそれは、ブックで使用されていたものだ...



Recommendation: graphic designer Wendy Barratt 
 by chrispayne on December 4, 2012



最新の画像もっと見る