「レスター・レヴェンソンのリリーシング」- I'm trying to show you the entire way.

Lester:「私は、あなたに全ての道を案内しようとしています。」 2015-10-04-09:45JST

承認を求めるあなたの習慣を止める

2014-11-02 20:05:59 | Sedona Method
承認を求めるあなたの習慣を止める

実践 (Practice)

Think of someone whose approval you would like and in this moment simply ask yourself:

  1. Could I let go of wanting to get approval from this person?

  2. Would I?

  3. When?

  4. Could I allow myself to give myself approval (love) directly, as best I can?


あなたは承認が欲しい誰かのことを考えて、この瞬間に単に自分自身に尋ねてください:

  1. 私はこの人から承認を取得したいを手放すだろうか?
    (私は、この人から承認を得たいことを手放すことができましたか?)
    (私は、この人から承認を得たいこと (欲求) を手放しますか?) 「はい」

  2. 私はそうしますか?
    (私は手放しますか?)「はい」

  3. いつですか?
    (いつ?) 「今」

  4. 私は私ができる最善のように、自分自身が直接自分自身に承認(愛)を得する可能性があります?
    私は、できる(最良に)ように、私自身が自分に承認(愛)を直接与えることを認めることができましたか?
    最もそうすることができて、私は自分自身が直接承認(愛)を得るのを許すことができましたか?
    (私は自分自身が直接承認(愛)を得るのを許すことができましたか?)
    (私は自分自身が直接承認(愛)を得るのを許しますか?)「はい」または、「いいえ」




参考サイト:
How to Break Free of Your Approval Addiction | Hale Dwoskin

How to Break Free of Your Approval Addiction
Posted: 10/30/2014 9:58 pm EDT

How to Stop Seeking Approval

The risk of being addicted to others' approval is that you end up living your life for other people. You don't feel free to pursue your own goals and dreams, and if you do, you feel guilty for it. But you deserve to live the life YOU want, and you don't need anyone to approve of it but yourself.

If you allow yourself to truly look you will see that all your value comes from within. You can give yourself the approval directly that you are seeking from others.

Here is a simple process you can do to stop your habit of seeking approval where you will never truly find it.

Give this a try right now.

As you do this exploration, do your best to answer these questions with your heart instead of your head while avoiding over analyzing and debating about the right answer. Also, be as honest as you can with your responses. Often you will let go even if you say "no."

Think of someone whose approval you would like and in this moment simply ask yourself:

  1. Could I let go of wanting to get approval from this person?

  2. Would I?

  3. When?

  4. Could I allow myself to give myself approval (love) directly, as best I can?


Each time you cycle through the above questions you will get some relief. Be patient with yourself and be persistent with this exploration and you will see results. If you apply yourself you can get to the point where you are no longer addicted to others approval -- where you love and accept yourself exactly as you are.

Remember that you are the source of love and approval. You do not need to get it from others. You can let go of wanting others to approve of you just like you can let go of any other feeling, and you will feel whole and complete unto yourself.

Enjoy! Let me know how you do with this exploration.

Google 翻訳


承認を求めるのを停止する方法 (承認を求めることを止める方法)

他人の承認にはまる (中毒になる) 危険は、あなたが他の人のため、あなたの人生を生きてしまうということです (結局、他の人々のための生活を送るということです)。 あなた自身の目標や夢を追求することを自由に感じていない、また、行えば、それに対して罪悪感 (罪) を感じます。
 しかし、あなたはあなたが望む人生を生きるに値します (望む生活を送って当然です)。そして、あなたは、あなた自身を承認するために誰も必要としません。

 自分自身が本当に見るのを許すならば、あなたはあなたのすべての価値が内部から来るのを見ます。 あなたが他人から求めている承認を直接自分に与えることができます (あなたは、あなたが他の人に対して求めている承認を直接得ることができます)。

 それを決して本当に見つけない承認を求める習慣を止めるために、あなたがすることができる単純なプロセスが、ここにあります。
(ここに、本当にそれを見つけないところで承認を求める習慣を止めるためにできる単純なプロセスがあります。)

今すぐこれを試してみてください。

あなたがこの探査をするように、もう一度分析することを避けている間、あなたの頭の代わりにあなたの心でこれらの質問に答えるためにあなたの最善を尽くしてください。
そして、正常な答えについて議論すること。
さらに、応答にできるだけ正直にしてください。
しばしば、「いいえ」と答えても手放せます。

その承認をご希望のこの瞬間に、単に自分自身に問う誰かを考える:

  1. 私はこの人から承認を取得したいことを手放すだろうか?

  2. 私でしょうか?

  3. いつですか?

  4. 私は私ができる最善のように、自分自身が直接自分自身に承認(愛)を得する可能性がありますか?


上記の質問を通してのサイクルで、あなたは若干の安心を得ます。 自分自身に対して寛容で、この探査で持続的にしてください、そして、あなたは結果がわかります。 あなた自身を適用した場合、あなたは集中するならば、もはや他人の承認に没頭しない所で、あなたは要点に触れることができます - あなたが愛し、あなたはまったく同じように自分自身を受け入れる。

あなたが愛と承認の源であることを忘れないでください。 あなたは他人からそれを取得する必要はありません。 あなたが他の感情を手放すことができます。同じように、あなたのことを承認する他の人を望むことを手放すことができ、あなた自身が全体と完全さを感じます。

お楽しみください! 私はあなたがこの探査で行う方法を知ってみましょう。



実践 (Practice)

Think of someone whose approval you would like and in this moment simply ask yourself:

  1. Could I let go of wanting to get approval from this person?

  2. Would I?

  3. When?

  4. Could I allow myself to give myself approval (love) directly, as best I can?


あなたは承認が欲しい誰かのことを考えて、この瞬間に単に自分自身に尋ねてください:

  1. 私はこの人から承認を取得したいを手放すだろうか?

  2. (私は、この人から承認を得たいことを手放すことができましたか?)
  3. 私はそうしますか?

  4. 私はするでしょうか?
  5. いつですか?

  6. いつ?
  7. 私は私ができる最善のように、自分自身が直接自分自身に承認(愛)を得する可能性があります?

  8. 私は、できる(最良に)ように、私自身が自分に承認(愛)を直接与えることを認めることができましたか?
    最もそうすることができて、私は自分自身が直接承認(愛)を得るのを許すことができましたか?
    (私は自分自身が直接承認(愛)を得るのを許すことができましたか?)



Google Sites https://sites.google.com/
google サイトテンプレート
  • template6


  • template6 https://sites.google.com/site/template0006/

    Updated Jun 21, 2010, 11:35 PM

    自分史作成用のテンプレートとして公開。罫線の幅を 100% にしました。罫線を 20 本にしました。全126項です。0歳から105歳まで、1年ごとに、記載できます。デザインや機能は自由に追加変更してお使いください。

    I show it as a template for history of oneself making. I made the width of the ruled line 100%. I made a ruled line 20 of them. It is all paged 126. From 0 years old to 105 years old, I can mention it every one year. I change a design and the function more freely, and please use it.


    この記事についてブログを書く
    • X
    • Facebookでシェアする
    • はてなブックマークに追加する
    • LINEでシェアする
    « トータルフリーダム (完全な... | トップ | 承認を求めるあなたの習慣を... »
    最新の画像もっと見る

    Sedona Method」カテゴリの最新記事