てけてけスキップ

笑けたことや好きなこと、いろんな話・・・☆

必要なので・・

2008-05-12 15:54:19 | セナ部
皆さんは人生に何が必要ですか?

音楽?チョコレート??


・・・笑い(笑)?
笑いは必要やわ。絶対☆

私はですね、鈴鹿の空気が必要なんですね。
まるちゃんチからの帰り道。近鉄電車を選択してみましたよ
特急なんで、通過だけだけど♪(笑)

窓から見てたら、あ☆!看板だ!(線路沿いの宣伝用看板です。サーキットは駅から離れています)
チャリーン

     

いぇーい!車窓撮影なのに流れませんでした。
やっぱ私と鈴鹿の神様は気が合うのね~

最新の画像もっと見る

3 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
鈴鹿 (maple)
2008-05-12 22:38:32
今年も鈴鹿に行くですかー?

近鉄快適ですよね?
昔?は大阪までよく利用しました。
今はJRパスで東海道沿線は何処でも新幹線(ひかりのみ)です。
返信する
I NEED YOU! (aiai)
2008-05-13 23:07:44
 Hello! I haven't contacted you for a long time. I'm very sorry.
Congrats about your new job!

How was Nagoya?

We are both Ok. But Jon' started to work by himself.
It's difficult for us to be together

Today I started to study French again!!
This is a good season of hope!

See you soon
Lots of love










返信する
Bonjour (てけてけ)
2008-05-14 09:40:03
♪mapleさん
鈴鹿・・!行きたいんですが、今年も去年に引き続き富士スピードウェイで日本GP開催なんですよ・・。
早く鈴鹿に戻ってきて欲しいです。
そんなわけで!
近鉄電車にはF1の思い出がたっくさん詰まってます。
そして、快適~~♪
風景も素敵やし(緑も多いですし)、旅気分を満喫できました。
JRパス・・・うーん・うらやましい限りです!!
私の分もたっぷり乗ってくださいね☆

♪Dear aiai,
Thank you for your message!
I was so glad to read it.Especially...you are both OK and..."I NEED YOU"
How happy I am!
Of course I need you too. I think you know that.
I hope you and John spend happy days together everyday.
Say "やっほ~~" to him. Thank you!

You started to study French??!!
I envy youーーーーー!
Can you teach it for me next time??
Thanks a lot!!

Have a nice day!!
返信する

コメントを投稿