妖怪大魔王・コバ法王日記

オートバイを分解して磨き、正確に組み立て独自理論でラインを探り、ストップウォッチと頭脳で感性を磨き、日々の想い語ります

きっと、今晩は鯵のフライ / I'm sure Fried Horse Mackerel for Dinner

2024-05-16 13:41:56 | 日記


僕の姉は、僕の事を気にかけてくれます。
そして、時々、モノを送ってくれます。
体調が悪かった時も、食品を送ってくれました。

My sister cares about me.
And she sometimes sends me things of her own.
Even when I was sick, she sent me food.


僕の姉は、遠く離れて住んでいます。
だから、時々、無茶な事を言います。
「“どこでもドア ” があればねぇ ~」と、

My sister lives far away.
So sometimes she says unreasonable things.
“I want the DORAEMON’s “Anywhere Door”


昨晩も、同じ事を言いました。
「獲りたての鯵(アジ)があるのにねぇ~」と、
だから、ドアを作りました。
きっと、今晩は 鯵のフライが食べられるでしょう。

She said the same thing last night.
“We have freshly caught horse mackerel.”
So I made a "Anywhere Door."
I'm sure fried horse mackerel will be on my table tonight.

 

































最新の画像もっと見る

コメントを投稿