oldulo

エスペラントと日本語による老人の随筆。
Mi skribas eseojn esperante kaj japane.

Mi sukcesis meti fotojn en tiu cxi blogero

2010-10-16 15:50:26 | Esperanto
Jam delonge mi ne skribis tiuncxi blogon, kaj tute forgesis kiamaniere meti fotojn. Mi kasxe ekzercis meti fotojn sensukcese.
En mia manuskripto mi ofte provis meti fotojn, sed bedaurinde senfrukte. Tre felicxe, tamen, mi finfine sukcesis. Mi metis foton de Yokarensoldatoj al mia blogero:Ekskurso al Tutiura. Hodiau metis 2 fotojn al miaj 2 blogeroj: 'Memorservo de Yokaren' kaj Trajna ekskurso al Kamakura' kiel vi jam vidis.
De nun mi povos meti fotojn en miaj blogeroj.


子のブログに写真が載せられた

 もう長い間このブログを書かなかったから、写真の載せ方をすっかりわすれてしまった。私はこっそり写真を載せようとしたが、失敗だった。
 私の「下書き」段階で写真を載せようと何回かやってみたが、実らなかった。幸いなことにやっと成功した。そこで昨日「土浦ゆき」に予科練兵士の銅像の写真を載せた。そして今日他の2つのブログ「予科練慰霊祭」と「鎌倉への列車旅行」にそれぞれ写真を載せてみた。
 だから、今後は私のブログに写真を載せることができる。

最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。