はーぴー日記

イラストレーター&デザイナーはらだゆきこの日記です。

Smile!! ~It's not the end of the world~

2011-12-31 17:31:38 | Weblog



Smile 

Smile, though your heart is aching,
Smile, even though it's breaking

When there are clouds in the sky, you'll get by
If you smile through your fear and sorrow,
Smile, and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through for you.

Light up your face with gladness,
Hide every trace of sadness,
Although a tear may be ever so near,
That's the time you must keep on trying,
 
Smile, what's the use of crying?
You'll find that life is still worth while
If you'll just smile.


微笑んで 心が痛んでも
微笑んで たとえ心砕かれても
空に雲がたちこめるときもきっと乗り越えていける
怖れと悲しみの中でも 微笑みを浮かべれば
微笑んでごらん そうすれば明日にはきっと
ほら 明るい日差しが 君を輝かせる

明るい笑顔を灯して
悲しい記憶は 姿を隠していく
涙がこぼれ落ちそうになっても
そんな時こそ 泣くのをこらえてごらん
 
微笑んでごらん 泣いてどうにかなるのかい?
人生もまんざらじゃないって きっと気づくはずさ
ただ君が 微笑むだけで



最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。