どこまでいきる

  ・✳日本いのちの電話✳・

   0120(783)556
   0570(783)556 

YANIS MARSHALL HEELS CHOREOGRAPHY "BABY ONE MORE TIME" BRITNEY SPEARS. FEAT ARNAUD & MEHDI

2022年06月18日 08時44分07秒 | 体操・運動・介護

YANIS MARSHALL HEELS CHOREOGRAPHY "BABY ONE MORE TIME" BRITNEY SPEARS. FEAT ARNAUD & MEHDI

 
チャンネル登録者数 192万人
 
Britney Spears - Baby One More Time Choreography by Yanis Marshall Filmed & Edited by: Tim Milgram http://youtube.com/timmilgram Finally reunited with my boys Mehdi Mamine and Arnaud Boursain and this time in Los Angeles !!! We've come a long way.. Those two were the first guys in heels to come take my classes back in 2010 in Paris when nobody trusted me or new my name! Loyalty is everything to me and if you dont get that.. move out of my way bitch!!! Anyway, I don't tell them to often that I love them.. but this video just makes me proud and smile! Thanks to the beautiful girls that are also killing my combo to britney!!! Jade You are Too much bitch!!! And thank you Los Angeles, for yet again another SOLD OUT Class! I hope You Will enjoy this new Choreography as much as we had fun dancing It, and If You do, please SHARE!!! Love from Paris Yanis xx Featuring: Jade Chynoweth, Alyssa Stamp, Stevie Dore, Leila Meidour, Stephanie LeBlavec Watch Jade's solo here:
 
ブリトニー・スピアーズ-ヤニス・マーシャルによるベイビー・ワン・モア・タイムの振り付け撮影・編集:ティム・ミルグラムhttp://youtube.com/timmilgramついに私の男の子のメディ・マミンとアルノー・ブルセインと再会し、今回はロサンゼルスで!!! 私たちは長い道のりを歩んできました。この2人は、2010年にパリで私のクラスを取り戻した最初の人でした。誰も私を信頼したり、私の名前を新しくしたりしませんでした。 忠誠心は私にとってすべてであり、あなたがそれを取得しない場合は..私の邪魔にならないように移動してください!!! とにかく、私は彼らに私が彼らを愛していると頻繁に言いません。しかし、このビデオは私を誇りに思って笑顔にします! ブリトニーに私のコンボを殺している美しい女の子に感謝します!!! 翡翠あなたはあまりにも多くの雌犬です!!! そして、ロサンゼルス、またもや売り切れのクラスに感謝します! この新しい振り付けを、私たちが踊って楽しんだのと同じくらい楽しんでいただければ幸いです。楽しんでいただければ、共有してください!!! パリからの愛Yanisxx特集:ジェイド・チノウェス、アリッサ・スタンプ、スティービー・ドール、レイラ・メイドール、ステファニー・ルブラベックジェイドのソロをここでご覧ください:
 
 

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 事故後、ローレンが自分でで... | トップ | 2 Years Alone | Building Lo... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

体操・運動・介護」カテゴリの最新記事