Liebeslied 愛の歌

僕の大切なあなたへ・・・

Madonna - Rain (Official Music Video) (Remastered 4K)

2024-06-24 04:51:18 | 日記
Madonna - Rain (Official Music Video) (Remastered 4K)

I feel it
It's coming
Rain

感じる
雨が降りそう…

Rain, feel it on my finger tips
Hear it on my window pane
Your love's coming down like
Rain, wash away my sorrow
Take away my pain
Your love's coming down like rain

雨…指先に感じてる
窓ガラスに響く音で聞いている
あなたの愛が雨のように降り注ぐ
私の悲しみを洗い流してくれる
私の痛みを取り除き
あなたの愛が雨のように降り注ぐ



When your lips are burning mine
And you take the time to tell me how you feel
When you listen to my words
And I know you've heard, I know it's real


Rain is what the thunder brings
For the first time I can hear my heart sing
Call me a fool but I know I'm not
I'm gonna stand out here on the mountain top
'Til I feel your

あなたの唇が私の唇を熱くする
時間をかけて自分の気持ちを話してくれる
あなたが私の言葉を聞いてくれて
あなたが聞いてくれたことを私がわかると
愛は本物だとわかる


雨は雷がもたらすもの
初めて 私の心が歌うのが聞こえる
愚か者と呼ばれても 私はそうじゃない
私はここ山の頂上に立つつもり
あなたの愛を感じるまで



Rain, feel it on my finger tips
Hear it on my window pane
Your love's coming down like
Rain, wash away my sorrow
Take away my pain
Your love's coming down like rain

雨…指先に感じてる
窓ガラスに響く音で聞いている
あなたの愛が雨のように降り注ぐ
私の悲しみを洗い流してくれる
私の痛みを取り除き
あなたの愛が雨のように降り注ぐ



When you looked into my eyеs and you said goodbye
Could you see my tears?
When I turnеd the other way
Did you hear me say
I'd wait for all the dark clouds bursting in a perfect sky?


You promised me when you said goodbye
That you'd return when the storm was done
And now I'll wait for the light, I'll wait for the sun
'Til I feel your

あなたが私の瞳を見てさよならを言った時
あなたは私の涙を見た?
私が別の方向を向いたとき
私が言ったことが聞こえた?
私が雲ひとつない完璧な空に
暗い雲が現れるのを待っていたい

別れを告げたとき あなたは私に約束した
嵐が去ったら 戻ってくると
そして今 私は光を待ち 太陽を待つ
あなたの光を感じるまで



Rain, feel it on my finger tips
Hear it on my window pane
Your love's coming down like
Rain, wash away my sorrow
Take away my pain
Your love's coming down like rain



Here comes the sun, here comes the sun
And I say, never go away

ほら 太陽が昇る 太陽がやってくる
そして私は言う…決して去っていかないで…と

[Spoken Interlude]
(Waiting is the hardest thing)
(It's strange)
(I tell myself that if I believe in you)
(I feel like I've known you before)
(In the dream of you)
(And I want to understand you)
(With all my heart and all my soul)


(More and more and more)
(That by sheer force of will
I will raise you from the ground)
(When I'm with you I feel like a magical child)
(And without a sound, you'll appear)
(Everything strange)
(And surrender to me)
(Everything wild)
(To love)

(待つことが一番難しい)
(おかしなことよ)
(私は自分に言う もし私があなたを信じているなら)
(あなたを以前から知っていたような気がする)
(あなたの夢の中で)
(私はあなたを理解したい)
(全身全霊で)


(もっともっと)
(意志の力だけで あなたを立ち上がらせる)
(あなたと一緒にいると 私は魔法使いの子供みたい)
(そして音もなく あなたが現れる)
(すべてが不思議な感じ)
(そして私に身を委ねる)
(すべてが荒々しいの)
(愛に)

Rain is what the thunder brings
For the first time I can hear my heart sing
Call me a fool but I know I'm not
I'm gonna stand out here on the mountain top
'Til I feel your

雨は 雷がもたらすもの
初めて 自分の心が歌うのが聞こえる
愚か者と呼ばれても 私はそうじゃない
私は ここの山の頂上に立つのよ
あなたの愛を感じるまで…



Rain
I feel it
It's coming
Your love's coming down like

雨…
感じる
降ろうとしてる
あなたの愛が 雨のように…


Rain, feel it on my finger tips
Hear it on my window pane
Your love's coming down like
Rain
I'll stand out on the mountain top
Waiting for you to call
My name
Rain

雨 私の指先に感じてる
窓ガラスを打つ音に聞こえる
あなたの愛が降り注ぐ

私は山の頂上に立つわ
あなたが私の名前を呼ぶのを待つの
雨…
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« Elvis Costello & The Attrac... | トップ | Book of Love - Fleetwood Mac »

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

日記」カテゴリの最新記事