Liebeslied 愛の歌

僕の大切なあなたへ・・・

Coldplay - A Sky Full Of Stars (Official Video)

2024-07-04 05:00:01 | 日記
Coldplay - A Sky Full Of Stars (Official Video)

'Cause you're a sky,
'Cause you're a sky full of stars
I'm gonna give you my heart

'Cause you're a sky,
'Cause you're a sky full of stars
'Cause you light up the path

だってきみは空だから
だってきみは星いっぱいの空だから
僕の心を捧げたくなるんだ

だってきみは空だから
だってきみは満天の空だから
だってきみが僕の道を照らしてくれるから

I don't care, go on and tear me apart
I don't care if you do, ooh

'Cause in a sky,
'Cause in a sky full of stars
I think I saw you

気にしないよ さあ僕の身を引き裂いてくれ
気にしないよ きみが何をしようと

だって空にいるんだよ
だって星いっぱいの空にいるんだよ
僕はきみをそこで見かけたんだ

'Cause you're a sky,
'Cause you're a sky full of stars
I wanna die in your arms

'Cause you get lighter
the more it gets dark
I'm gonna give you my heart

だってきみは空だから
だってきみは星いっぱいの空だから
きみの腕に抱かれて死んでしまいたい

だって暗くなればなるほど
きみは光輝くから
僕はきみに心を捧げたくなるんだ

I don't care, go on and tear me apart
I don't care if you do, ooh

'Cause in a sky,
'Cause in a sky full of stars
I think I see you
I think I see you

気にしないよ さあ僕の身を引き裂いてくれ
気にしないよ きみが何をしようと

だって空にいるんだから
だって星いっぱいの空にいるんだから
僕はきみをそこで見かけたんだ
きみをそこで見かけたんだ

'Cause you're a sky,
you're a sky full of stars
Such a heavenly view
You're such a heavenly view

だってきみは空なんだ
満天の星が輝く空なんだ
なんて素敵な光景なんだろう
きみを見てると
まるで天国にいる気分さ...
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« Bruce Hornsby - Mandolin Rain | トップ | England Dan and John Ford C... »

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

日記」カテゴリの最新記事