手作り工房 rococo

~綺麗・可愛い・美味しい~生活芸術作品集

Sunrise Sky (Uli Jon Roth)

2016-12-18 16:00:55 | FAN ART


My most favorite guitarist is Uli Jon Roth.

He was born in Düsseldorf, Germany, on Dec 18, 1954.

Today is his birthday. So I painted his portrait in oils.


私が最も好きなギタリストはウリ・ジョン・ロートです。

彼は1954年12月18日にドイツのデュッセルドルフで生まれました。

今日は誕生日なので、彼の肖像画を油彩で描いてみました。





The title of this painting is "Sunrise Sky".

"Sunrise Sky"is name of his new Guitar,too.

この絵のタイトルは「サンライズ・スカイ」です。

サンライズ・スカイは、彼の新しいギターの名前でもあります。





He came to Japan in October this year.

My husbund and I went Loud Park Festival to see him.

It was a brilliant performance!

彼は今年の10月来日しました。

主人と私は彼に会うためラウドパークというフェスに行きました。

それは素晴らしい演奏でした!






We finally met him at" MEET&GREET"for sky guitar owner next day.

I got his autograph in the picture I drew.

そして私達は翌日ついにスカイギター・オーナーのミートアンドグリートで彼に直接会うことが出来ました。

私は私が描いた絵にサインを頂きました。






Thank you for wonderful music,Uli !!

Happy Birthday !

Hope this year brings you lots of happiness and good health.

May you have a long and successful career.


ウリ、素晴らしい音楽をありがとうございます!!

誕生日おめでとうございます!

この1年のたくさんの幸福とご健康をお祈りいたします。

これからも長くあなたのキャリアが成功しますように。




Please come to Japan again next year too!!!

来年もまた、日本に来て下さい!!!





人気ブログランキング&にほんブログ村に参加しています。

励みになりますので、できましたら両方クリックお願いいたします!!!

Please click here and support my ranking!!!

     ↓   ↓   ↓
人気ブログランキングへ



にほんブログ村 スイーツブログ 手作りお菓子(個人)へにほんブログ村 ←Please click here,too.ということで、こちらもお願いします…

にほんブログ村 ハンドメイドブログ デコパージュへにほんブログ村

にほんブログ村 料理ブログ パン作りへにほんブログ村



Thank you very much for browsing!


最新の画像もっと見る

コメントを投稿