Liebeslied 愛の歌

僕の大切なあなたへ・・・

Sananda Maitreya - Sign Your Name

2024-09-01 05:35:15 | 日記
Sananda Maitreya - Sign Your Name

Fortunately you have got
Someone who relies on you
We started out as friends
But the thought of you just caves me in

The symptoms are so deep
It is so much too late
To turn away
We started out as friends

幸せなことに きみには
きみを頼りにしてくれる人がいる
僕たちは友達として始まったけど
きみのことを考えただけで
僕は はまってしまうんだ

症状はとても深刻さ
目をそらすには
もう遅すぎる
僕たちは最初は友達だったのに…



Sign your name across my heart
I want you to be my baby
Sign your name across my heart
I want you to be my lady

きみの名前を刻んでよ 僕の心いっぱいに
きみを僕のものにしたいんだ

きみの名前を刻んでよ 僕の心いっぱいに

きみを僕の女にしたいんだ


Time, I'm sure will bring
Disappointments in so many things
It seems to be the way
When your gambling cards on love you play
I'd rather be in hell
With you baby
Than in cool Heaven
It seems to be the way

時間は きっと
多くのことに失望をもたらすだろう
それは そうなるものなんだ
きみが恋に賭けるカード遊びをする時
僕はイカした天国よりも
きみと一緒に
むしろ地獄にいたいんだ
そんな風に思うのさ



Sign your name across my heart
I want you to be my baby
Sign your name across my heart
I want you to be my lady

僕の心いっぱいに きみの名前を書いて

きみを僕のものにしたいから
僕の心いっぱいに きみの名前を書いて
きみを僕の女にしたいから



Birds never look into the sun
Before the day is gone
But oh the light shines brighter
On a peaceful day

Stranger blue, leave us alone
We don't want to deal with you
We'll shed our stains showering
In the room that makes the rain

鳥は決して太陽を見ようとはしない
日が暮れる前にはね
だけどああ 光はより明るく輝くんだ

穏やかな日にはね


見知らぬ青よ 僕たちを放っておいて
僕たちは あなたと関わりたくない
僕たちは雨を降らせながら汚れを流す
雨を降たせる部屋のなかで…



All alone with you
Makes the butterflies in me arise
Slowly we make love
And the Earth rotates to our dictates
Slowly we make love
Hey!

きみと二人きり
僕の中にいる蝶が舞い上がる
ゆっくりと僕たちは愛し合う
地球は僕たちの命令に従って回転するんだ
僕たちは ゆっくりと愛し合う
そうだろ


Sign your name across my heart
(Sign your name)
I want you to be my baby
(Want you to be my baby)
Sign your name across my heart (Oh)
I want you to be my lady
(Sign your name, sign your name)

Sign your name across my heart
(Sign your name, sign your name)
I want you to be my baby
(Sign your name, sign it on tonight!)
Sign your name across my heart
I want you to be my lady
(Sign it on tonight!)
Sign your name across my heart
(Sign it on tonight!)
I want you to be my baby
(Sign it on tonight!)
Sign your name across my heart
(Sign it on tonight!)
I want you to be my lady
(Sign it on tonight!)
Sign your name across my heart
(Sign it on tonight!)
I want you to be my baby...

僕の心いっぱいに きみの名前を書いて
きみを僕のものにしたいから
僕の心いっぱいに きみの名前を書いて
きみを僕の女にしたいから
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« Sade - Paradise - Official ... | トップ | Champaign - Try Again (1983... »

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

日記」カテゴリの最新記事