Liebeslied 愛の歌

僕の大切なあなたへ・・・

Gregory Abbott - Summer In The City

2024-08-04 05:32:11 | 日記
Gregory Abbott "Summer In The City"

You're the kinda woman
who just makes me wanna do right
After loving it's hard to go

Later when you text me baby,try as I might
I keep returning for more and more

きみは素敵な女性だよ
僕をその気にせてしまうような女性なんだ

愛した後は離れるのが難しいよ


後できみが僕にメールをくれたら
どんなに頑張っても
僕はもっともっと求めて戻ってきちゃうのさ

I got no defense up against your love, babe
Ooh, up against your love
Girl, don't tease me with those words you write
Are you for real (are you)
But tell me are you bluffing
(oh, woman I'm here to find out)
You got me thinking of those secrets in the night
I been thinking 'bout

きみの愛にはあがなえないよ ベイビー
ああ きみの愛にはさからえない
ねえ きみの書く手紙で僕をからかわないでくれ
本気なのかい(本当なの?)
言ってよ カマをかけてるのかい
(ああ 僕は知りたいんだ)

あの夜の秘密ってどういうことなの?

僕はずっと考えてたよ…

Warm wind blowing, not a worry in sight
Summer in the city on a Saturday night
Feel so good just being with you
Talking 'bout love and the things that we do
Brownskin blowing and the music is tight
Girls glowing in the heat of the night
Just making memories in the summer with you

暖かい風が吹く 心配事なんてない

土曜の夜の街の夏
気分がいいんだ きみと一緒にいるだけで
話そうよ 愛とか僕たちがすることについて
褐色の肌は魅力的で 音楽はサイコー
夜の熱で輝く女の子たち
あとは きみと夏の思い出を作るだけ

In my mind I can see the sunlight
So soft in your hair
Like an easy weed walk through the park
(Walk along and I'm feeling strong)
Long lazy days of summer I'm so glad that you're here
(here with me)
And we'll be kicking it long after dark

心の中に 太陽の光が見える
きみの髪に柔らかな光が
公園を散歩してる 柔らかな雑草みたい
(歩いてると なんだか強くなった気がする)
長くのんびりとした夏の日々
きみがここにいてくれて嬉しいよ
(ここに僕と一緒に)
暗くなってからも 一緒に遊ぼうよ

But those jet black nights is when the magic happens
Honey with your skin softly bound
You blow my mind
(blow my mind, you)
With all your tender loving
(oh, you know you blow my mind)
Putting folks on notice, this woman is mine

漆黒の夜こそ 魔法が起こる時さ
優しく包み込まれたきみの肌
きみは僕の心を吹き飛ばす
(僕の心を吹き飛ばす)
きみの優しい愛情で
(ああ きみは僕の心を吹き飛ばす)
みんな 言っておくけど
この女性は僕のものだよ


Warm wind blowing, not a worry in sight
Summer in the city on a Saturday night
Feel so good just being with you
Talking 'bout love and the things that we do
Brownskin blowing and the music is tight
Girls glowing in the heat of the night
Just making memories in the summer with you

There ain't no better place to be
Lazy days and summertime

これ以上 素敵な場所なんてない
のんびりと過ごす 夏の日々…

Warm wind blowing, not a worry in sight
Summer in the city on a Saturday night
Feel so good just being with you
Talking 'bout love and the things that we do
Brownskin blowing and the music is tight
Girls glowing in the heat of the night
Just making memories in the summer with you

暖かい風が吹く 心配事なんてない
土曜の夜の街の夏
気分がいいんだ きみと一緒にいるだけで
話そうよ 愛とか僕たちがすることについて
褐色の肌は魅力的で 音楽はサイコー
夜の熱で輝く女の子たち
あとは きみと夏の思い出を作るだけ…
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« Sade - Paradise - Official ... | トップ | Harold Melvin & The Blue No... »

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

日記」カテゴリの最新記事