太陽と花と波と緑そして命

I love mother nature,and life

エドゥロボ @ビルボード東京 Edu Lobo@Buillboard Tokyo

2016-04-18 06:00:00 | 活動

45年ぶりの来日というエドゥ・ロボのライブに行ってきました!

エドゥ・ロボは、ブラジル音楽ボサノバの大御所の最後の生き残り的な大物と聞き、私が名前を知ってるくらいだから、

行かねば!とすぐにチケットを取りました。

初めて行ったビルボード東京、ブルーノートやコットンクラブと同列くらいの高級感あふれるところ。

ライブが始まる前の正面から見える東京の夜景がすばらしい!!

 

I went to see the live of Edu Lobo.

He came to Japan for 45 years ago the last time.

Edu Lobo is the last grand master of Bossa Nova Brazilian music, whom I even know his name, I have to go and I reserved ticket at once.

I went to Buillboard Tokyo for the first time, it is a very luxury place like a Cotton Club and Blue Note.

Before starting the live, we can see an amazing night landscape of Tokyo!!

 

 

エドゥ・ロボはもうおじいちゃんだったけど、この歳だからこその色気というか、しっとりしたバラードに私はとても感動しました。

He is now old, maybe 70 years, but he is so sexy, a young man can not sing like him, his slow ballad song made me rapture.

 

Comment    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 川崎市岡本太郎美術館 坪井... | TOP | ちょっとした隙間時間を利用... »
最新の画像もっと見る

post a comment

Recent Entries | 活動