アメリカの司法監視団体ジュディシャル・ウォッチ(トム・フィットン代表)が
大統領選挙に対する重大な声明文を出しましたのでご紹介します
日本では産経新聞でさえ、大統領はバイデンに決まった、という論調です
しかし、じつのところ、マスコミに大統領を決める権限などないのです
今マスコミがやっているのは、大統領選の既成事実化なのであり、多くの人を諦めさせようとしているわけです
本当のところを言うと、司法による勝負は始まったばかり
しかも、アメリカの重要州では票の最集計が決まったところもあるようです
まだ集計すら終わってない段階で、落胆する人が多くなれば
みんなが落胆するのを喜ぶ人がいるということを知るべきでしょう
大統領選はこれからです。本当にこれからであり、本当の勝負は12月8日あたりです
Judicial Watch Statement on the Disputed Presidential Election
論争中の大統領選挙に関するジュディシャル・ウォッチ声明文
2020年11月9日付声明文
Washington, DC) – Judicial Watch President Tom Fitton issued the following statement today regarding the presidential election:
ワシントンDCにおいて)ー ジュディシャル・ウォッチ代表トム・フィットンが本日、大統領選挙について以下の声明文を発表した。
Joe Biden is not “president-elect.”
ジョー・バイデンは「大統領として選出されていない」
Changing results after Election Day raises significant legal and constitutional concerns, and President Trump should use available legal and constitutional remedies to help ensure the election results can be trusted by the American people.
投票日のあとに結果を変更するという問題が、重要な法的、憲法的問題として浮上してきている、そしてトランプ大統領は、アメリカ国民が信頼することのできる結果を確認する手助けをするために、法的、そして憲法的に、結果の回復作業を用いることが許されるべきである。
It is not normal for multiple states to be counting presidential votes for days after Election Day. And it raises significant concerns about the validity of post-election counts.
大統領選挙投票後、普通ではない開票作業が複数の州で行われている。そしてそれは選挙後の開票の正当性についての重要性を増している。
Meanwhile, the media, including social media like Twitter and Facebook, are inaccurately labeling Biden is president-elect. No official sources have called the election. Federal law and the Constitution limit official sources to state officials, the Electoral College, and, ultimately, Congress.
その間にも、ツイッターやフェイスブックなどのソーシャルメディアを含むメディアはバイデンが選挙で選ばれたと不正確な情報を流している。どの公式発表にも選挙結果は出されていない。連邦法と合衆国憲法は、公式な情報源を州の役人、選挙人団、そして最終的には議会に限定しています。
Judicial Watch has long warned of the chaos and increased risk of fraud from recklessly mailing 100 million ballots and ballot applications. Our most recent research, in September, revealed that 353 U.S. counties had 1.8 million more registered voters than eligible voting-age citizens. In other words, the registration rates of those counties exceeded 100% of eligible voters. The study collected the most recent registration data posted online by the states themselves. This data was then compared to the Census Bureau’s most recent five-year population estimates, gathered by the American Community Survey (ACS) from 2014 through 2018. ACS surveys are sent to 3.5 million addresses each month, and its five-year estimates are considered to be the most reliable estimates outside of the decennial census.
ジュディシャル・ウォッチは、1億の投票用紙と投票申請用紙を見境いなく郵送することからくる詐欺のリスクの増加と混乱について、長いあいだ警告を発してきました。我々の最も最近の調査では、9月、全米の353箇所の郡において、投票適正年齢(18歳)に達した市民よりも180万人も多くの人間が選挙人登録を受けていました。言い換えれば、これらの郡においては投票適齢人口の100%を超える選挙人名簿登録があったのです。この最も最近の登録者データは、その州自身によってオンラインで登録されたものを集めたものです。このデータはそれから、アメリカン・コミュニティー・サーベイ(ACS)によって2014年から2018年まで集められた、国勢調査員によるもっとも最近の5年間人口統計と比較されました。ACS調査は毎月350万人の住所に調査を送っています、そしてその5年間の(人口)見積もりは、10年国勢調査以外では最も信頼できる見積もりになっています。
In Pennsylvania, our litigation to clean up dirty voting rolls there uncovered 800,000 “extra” names on the rolls. In fact, Pennsylvania state and county authorities gave conflicting numbers about their registration list numbers to a federal court.
ペンシルベニア州では、汚れた選挙人名簿をきれいにするための訴訟において、80万人の”余分な”名前が明らかにされました。実際、ペンシルベニア州と郡の当局者は彼らの登録者リストの数字と矛盾する数字を最高裁に提出しました。
Federal law seems clear that the presidential contest was supposed to be decided by Election Day. For example, 3 U.S. Code § 1 states:
連邦法では、大統領選挙は選挙当日に決定するはずだったことを明確にしているようです。例えば 3 U.S. Code § 1 states では:
The electors of President and Vice President shall be appointed, in each State, on the Tuesday next after the first Monday in November, in every fourth year succeeding every election of a President and Vice President
大統領と副大統領の選挙人は、各州において、11月の第1月曜日の次の火曜日に、大統領、副大統領の選挙から4年ごとに任命されることとする
On Election Day, President Trump had the votes to win the presidency. These vote totals were changed because of unprecedented and extraordinary counting after Election Day.
選挙当日、トランプ大統領は大統領選に投票しました。これらの投票総数は、 選挙日後の前例のない異常な開票作業のために改ざんされてしまいました 。
The state legislatures of Pennsylvania, Georgia, Michigan, Wisconsin, and Arizona have independent constitutional authority to resolve presidential election disputes. And Congress has the ultimate authority to accept or reject electors.
ペンシルベニア、ジョージア、ウィスコンシン、そしてアリゾナの州議会は、大統領選の紛争を解決するための、独立した憲法上の権限を持っています。そして議会は選挙人を受け入れるか拒否するかの最終的な権限を持っています。
In the meantime, Judicial Watch today launched a comprehensive investigation into the election controversy under state and federal freedom of information laws.
その間、ジュディシャル・ウォッチは今日、州と連邦の自由な情報公開法の下で、選挙論争の包括的な調査を開始しました。
Thankfully, the Constitution does not give the media the ability to declare the winner of a presidential
election.
ありがたいことに、合衆国憲法は大統領選挙の勝者を発表する権限をメディアに与えてはおりません。
Judicial Watch is a national leader for cleaner elections.
ジュディシャル・ウォッチはクリーンな選挙の国家リーダーです。
(中略)
In 2020, Judicial Watch sued North Carolina, Pennsylvania, and Colorado for failing to clean their voter rolls, and sued Illinois for refusing to disclose voter roll data in violation of federal law.
2020年、ジュディシャル・ウォッチは、ノースカロライナ、ペンシルベニア、そしてコロラドが、彼らの投票者名簿の整理に失敗したことを訴え、そしてイリノイが連邦法に違反して投票者名簿の公開を拒否したことを訴えました。
誤訳はご容赦願います
最後にお知らせです
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大統領選はこれからです。本当にこれからであり、本当の勝負は12月8日あたりです
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論争中の大統領選挙に関するジュディシャル・ウォッチ声明文
2020年11月9日付声明文
Washington, DC) – Judicial Watch President Tom Fitton issued the following statement today regarding the presidential election:
ワシントンDCにおいて)ー ジュディシャル・ウォッチ代表トム・フィットンが本日、大統領選挙について以下の声明文を発表した。
Joe Biden is not “president-elect.”
ジョー・バイデンは「大統領として選出されていない」
Changing results after Election Day raises significant legal and constitutional concerns, and President Trump should use available legal and constitutional remedies to help ensure the election results can be trusted by the American people.
投票日のあとに結果を変更するという問題が、重要な法的、憲法的問題として浮上してきている、そしてトランプ大統領は、アメリカ国民が信頼することのできる結果を確認する手助けをするために、法的、そして憲法的に、結果の回復作業を用いることが許されるべきである。
It is not normal for multiple states to be counting presidential votes for days after Election Day. And it raises significant concerns about the validity of post-election counts.
大統領選挙投票後、普通ではない開票作業が複数の州で行われている。そしてそれは選挙後の開票の正当性についての重要性を増している。
Meanwhile, the media, including social media like Twitter and Facebook, are inaccurately labeling Biden is president-elect. No official sources have called the election. Federal law and the Constitution limit official sources to state officials, the Electoral College, and, ultimately, Congress.
その間にも、ツイッターやフェイスブックなどのソーシャルメディアを含むメディアはバイデンが選挙で選ばれたと不正確な情報を流している。どの公式発表にも選挙結果は出されていない。連邦法と合衆国憲法は、公式な情報源を州の役人、選挙人団、そして最終的には議会に限定しています。
Judicial Watch has long warned of the chaos and increased risk of fraud from recklessly mailing 100 million ballots and ballot applications. Our most recent research, in September, revealed that 353 U.S. counties had 1.8 million more registered voters than eligible voting-age citizens. In other words, the registration rates of those counties exceeded 100% of eligible voters. The study collected the most recent registration data posted online by the states themselves. This data was then compared to the Census Bureau’s most recent five-year population estimates, gathered by the American Community Survey (ACS) from 2014 through 2018. ACS surveys are sent to 3.5 million addresses each month, and its five-year estimates are considered to be the most reliable estimates outside of the decennial census.
ジュディシャル・ウォッチは、1億の投票用紙と投票申請用紙を見境いなく郵送することからくる詐欺のリスクの増加と混乱について、長いあいだ警告を発してきました。我々の最も最近の調査では、9月、全米の353箇所の郡において、投票適正年齢(18歳)に達した市民よりも180万人も多くの人間が選挙人登録を受けていました。言い換えれば、これらの郡においては投票適齢人口の100%を超える選挙人名簿登録があったのです。この最も最近の登録者データは、その州自身によってオンラインで登録されたものを集めたものです。このデータはそれから、アメリカン・コミュニティー・サーベイ(ACS)によって2014年から2018年まで集められた、国勢調査員によるもっとも最近の5年間人口統計と比較されました。ACS調査は毎月350万人の住所に調査を送っています、そしてその5年間の(人口)見積もりは、10年国勢調査以外では最も信頼できる見積もりになっています。
In Pennsylvania, our litigation to clean up dirty voting rolls there uncovered 800,000 “extra” names on the rolls. In fact, Pennsylvania state and county authorities gave conflicting numbers about their registration list numbers to a federal court.
ペンシルベニア州では、汚れた選挙人名簿をきれいにするための訴訟において、80万人の”余分な”名前が明らかにされました。実際、ペンシルベニア州と郡の当局者は彼らの登録者リストの数字と矛盾する数字を最高裁に提出しました。
Federal law seems clear that the presidential contest was supposed to be decided by Election Day. For example, 3 U.S. Code § 1 states:
連邦法では、大統領選挙は選挙当日に決定するはずだったことを明確にしているようです。例えば 3 U.S. Code § 1 states では:
The electors of President and Vice President shall be appointed, in each State, on the Tuesday next after the first Monday in November, in every fourth year succeeding every election of a President and Vice President
大統領と副大統領の選挙人は、各州において、11月の第1月曜日の次の火曜日に、大統領、副大統領の選挙から4年ごとに任命されることとする
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選挙当日、トランプ大統領は大統領選に投票しました。これらの投票総数は、 選挙日後の前例のない異常な開票作業のために改ざんされてしまいました 。
The state legislatures of Pennsylvania, Georgia, Michigan, Wisconsin, and Arizona have independent constitutional authority to resolve presidential election disputes. And Congress has the ultimate authority to accept or reject electors.
ペンシルベニア、ジョージア、ウィスコンシン、そしてアリゾナの州議会は、大統領選の紛争を解決するための、独立した憲法上の権限を持っています。そして議会は選挙人を受け入れるか拒否するかの最終的な権限を持っています。
In the meantime, Judicial Watch today launched a comprehensive investigation into the election controversy under state and federal freedom of information laws.
その間、ジュディシャル・ウォッチは今日、州と連邦の自由な情報公開法の下で、選挙論争の包括的な調査を開始しました。
Thankfully, the Constitution does not give the media the ability to declare the winner of a presidential
election.
ありがたいことに、合衆国憲法は大統領選挙の勝者を発表する権限をメディアに与えてはおりません。
Judicial Watch is a national leader for cleaner elections.
ジュディシャル・ウォッチはクリーンな選挙の国家リーダーです。
(中略)
In 2020, Judicial Watch sued North Carolina, Pennsylvania, and Colorado for failing to clean their voter rolls, and sued Illinois for refusing to disclose voter roll data in violation of federal law.
2020年、ジュディシャル・ウォッチは、ノースカロライナ、ペンシルベニア、そしてコロラドが、彼らの投票者名簿の整理に失敗したことを訴え、そしてイリノイが連邦法に違反して投票者名簿の公開を拒否したことを訴えました。
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