太陽と花と波と緑そして命

I love mother nature,and life

じょーじさんのDJショーと取手のあっとほーむコンサート Jeorge's DJ show and Toride concert

2022-06-01 06:00:00 | 活動

English follows

4月と5月に演奏した。

4月は両国のあぶり清水でのじょーじさんとしんごちゃんのDJショーで。

5月は取手のウェルネスプラザでのあっとほーむコンサート。

4月のあぶり清水では、かなりのチャレンジだった。

というのも、完全生音だったからだ。

私の弱い声がお客さんに全く届かないのでは、と思ったが、それは杞憂だった。

皆さん耳を澄ませて聞いてくれたのだった。感謝感激。本当にありがとう!

I sang in Ryogoku Sburishimizu restaurant DJ Jeorge's show and Toride At Home concert.

Ryogoku DJ show was very charenging, because I sang no microphone...

I was afraid of my voice was very weak and audiences couldn't listen to my music, but it was no groundless fears.

Audiences very carefully listend to my music.

I was very very moved about that, thank you, thank you!

 

取手のウェルネスプラザでは、屋外での仲間たちとのコンサートだった。

外の空気が気持ちよかった。

うまく演奏はできなかったけど、自分自身楽しんだし、他のミュージシャンの演奏がとても楽しかった!寸劇などもあったりして、、、。

わっじーの美声とギターはいつも健在!!

ミュージシャンたちの演奏もそれぞれすばらしかった。

これからも自分の演奏を続けていきたいと心から思った。

Toride Wellness plaza's At Home concert was half opened air.

It was very confortable.

I played not so well but I enjoyed myself and other musician's play very much!

Wazzy's voice and guitar is always excellent!!

Other musicians were also very good!

I really want to keep playing my music.

 

 

 

Comment    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 東洋文庫のオリエントカフェ... | TOP | きのこ Mashroom »
最新の画像もっと見る

post a comment

Recent Entries | 活動