ふるやの森

地球文明の再生に向かう
(当ブログはリンクフリーです、また相互リンク先を募集中です)

10・14 ファーストコンタクト27:最も近い宇宙の仲間、地球へ(シリウス10/1)

2008-10-05 19:13:26 | ファーストコンタクト
私たちは今旅の途中で、皆さんのいる地球にもうすぐ到着しようとしています。私たちは銀河連邦:シリウスのグループで皆さんが将来への見通しを持つことをサポートする使命を持っています。今回私たちが地球を訪れるのは、闇の勢力による世界支配の終了を告げるためです。私たちは平和と愛の波動を皆さんに届け、次のことを宣言します。
皆さんの自由を求めるたたかいは完全な勝利を収めました。これから地球人類は自らが光の存在であることに目覚め、新しい進化の段階に向かいます。
We are here now to let you know of the impending journey unto your shores of light. We are the Galactic Council of One in Sirian form. Our mission is to help you see through the fog of your current times on earth. We are coming to announce the end of the last vestiges of dark energy domination. We come in peace and love to show you that your freedom has been won to a great degree. You are ready now, dear ones, to know yourselves fully as beings of light.
今地球の皆さんは自分たちを宇宙の中の光の存在として意識し始めています。皆さんの内側の光の存在が銀河系の仲間との出会いに向けて波動を上げています。これから皆さんは宇宙市民として誕生することになります。私たちシリウスのグループは地球人類と波動が近いので宇宙連邦の中でも最も皆さんに近い仲間になっていきます。はるかな長い時間皆さんの記憶は細胞の中に封印されてきましたが、現在、その記憶はこれまでに無いほど生き生きとよみがえりつつあります。地球人とシリウス人は、同じ起源をその誕生において持つと共に互いの波動がよく調和するのです。まさに今私たちは(長い分離を経て)皆さん地球人の中に合流しようとしているのです。
You are taking your places now as cosmic beings of light consciously. You are awakening to the call of your inner light to rise in frequency to meet the companions of your Milky Way galaxy. We are coming to give you a preview of the days when you act as cosmic citizens upon your planet. We are your closest companions and thus can vibrate at a frequency that is commonly shared between us. Though locked in your cellular memory banks for eons of time, nevertheless no truer before than today; we share a longstanding bond of birth and frequency matching ability. We are literally weaved into the very thread of your being.
私たちはダイアモンドのように見えるスペースシップで訪れます。このことだけで、皆さんは直線的合理的思考を失ってしばらく呆然としてしまうでしょう。その時になってようやく皆さんは、ダイアモンドのように輝く宇宙船が持つはかりしれないパワーと皆さんに送られてくる光のサインに気づくはずです。そしてこのことを、イエス・キリストを始めとする過去と現在の聖者たちが伝えようとしてきたことを、皆さんは理解するでしょう。長い間続いた闇の勢力による世界の支配は、この時に終わりを迎えます。私たちの到着と同時に皆さんのひとりひとりに光のエネルギーが注ぎ込まれ、そのことは誰も疑う余地の無く実現するのです。古い体制が崩壊に向かっている現在のような混乱期に私たちが地球を訪れる意味をもう理解していただけますね?
We are coming in light ships that look like diamonds. This alone will dazzle you and hold you in speculative captivity long enough for you to lose control of your rational linear thinking. It is at this moment that you will begin to feel with your mind the immense power of the dazzling diamond ship; it’s ability to transmit loving light unto each of you. In this, you receive the rapture that the brethren Jesus and so many others speak of and represent, today and yesterday. And this will usher in the final end of domination on your planet. We are coming with glad tidings and powerful undeniable comforting energy for each of you. Don’t you welcome this in your current turbulent times of falling systems?
私たちは、その日から皆さんを新しい世界へ案内します。私たちは皆さんにこう呼びかけるつもりです。
「さあ、行きましょう。新しい、もっと明るくて豊かな世界へ。皆さんと皆さんの子供たちを待つ新しい夜明けへ。これまでにあなたが経験しなかった愛と自由の世界へ子供たちを連れて行きましょう。」
子供たちはこれから始まる愛の世界をよく知っていて、ワンネス(一体感)のダイナミックな光に満ちた世界への入口へ向かおうとするはずです。子供たちは皆さんに新しい世界へのシフトを呼びかけるでしょう。これから皆さんを待つ世界では、一体感・無条件の愛・永遠の平和・自由・正直さと責任感が支配します。子供たちは新しいシステムを建設する心構えがすでにできていて、創造的な感受性をすでに開き始めています。皆さんはそのための地ならしをして、子供たちが指し示す方向に進むだけでよいのです。
We come to anchor you, to take your hand and say, let it go. It’s okay. A new brighter, richer day dawns for you and your children. Go now, those of you that can. Go right now and look into the face of a child. You owe that child a life of love and freedom beyond your current experience. That child knows this and pleads through love for you and this world to give him or her that chance. The child girl pleads unto you to open the way for her rise as a fully empowered being of light in dynamic expression of oneness. The young boy asks that you stand now, in the field of choice, on the side of Oneness, of love without reason, of peace without cause, of freedom, compassion, integrity and responsibility. The children are ready, born ready to construct new systems through full creative expressions centered on the good of all. They are ready to lead. Your choice in focus lays the groundwork for the coming creations. Will you stand in their way?
私たちシリウスのグループは地球に近づきつつあります。このことは疑う余地の無い事実であり、すでにエーテルが開き私たちは皆さんの知覚の範囲の少し上の領域に待機しています。エネルギーはすべて順調に調節されていて、私たちのスペースシップがすぐに皆さんから見えるようになる状態にあります。皆さんの中の一部、特にライトワーカー達はすでに私たちを知覚しています。皆さんの目に私たちの輝きをお見せできるのを楽しみにしています。私たちからも皆さんの輝きを見ることができます。皆さんは日ごとに輝きを増してダイアモンドのように光輝いている人々が地球上にどんどん増えています。
We, Sirians are coming; there is no doubt about this. The ethers have opened and we are already stationed just above your conscious receptors. All energies have been placed at their proper junctures for our visibility. Some of you, Lightworkers, indeed have perceived us already. We hope you take delight in our shimmering display for this is how we see you. We see you in your diamond light bodies, many shinning brighter than ever on earth. Others are increasing their light magnification by day, some still dim, few dark.
皆さんは今長い旅の後で、ひとつの光の流れへと合流しつつあります。自分の内側の光を信じて近づきつつあるイベントを楽しみにしていてください。皆さんの希望を多くの仲間に伝えて心配は無用だと伝えてください。
You are all streamed together traveling on the collective highways of light.
Share your light, dear ones. Help spread the magnificence. Prepare for our event with a welcoming heart. Share that heart with others. Look into the eyes of another and let them know that they are safe.
お祝いのイベントはまさにあなた方へのプレゼントです。私たちは平和を告げるために訪れます。皆さんに愛を伝え新しい世界を創造するパワーで地球を満たすために訪れるのです。このことをいつも忘れずにいてください。私たちの共通の創造主はいつも皆さんを見守っていて導くとともに、皆さんが勇気を持って立ち上がるのをサポートしてくださっていることを・・・今日の特別な日にメッセージを受けとめていただいたことに感謝します。ナマステ。
(銀河連邦:シリウス)
A blessed event indeed is upon you. We come in Peace. We leave you with love and full power to create your world anew. Your world is not ours to own, it is yours to create. Be well and know that you are Loved, Guided and Protected by divine cosmic beings supporting your rise on the cosmic scale. The Sirian Counicl of One wishes to thank you for receiving this message on this very special day of Ones. Namaste.
Diamonds Equals Light Ships?
(画像:YouTube/Song for our Friends - Wake up!
にほんブログ村 トラコミュ 宇宙からのメッセージへ宇宙からのメッセージ


最新の画像もっと見る

6 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
ダイヤモンド (prism11)
2008-10-06 01:22:19
もう涙が出るようなシリウスからのコメントですね!
読んでいてホントにダイヤモンドのようなキラキラした気持ちがしてきました。

勝手にリンクを張らせて頂きました(ペコリ)。

宜しかったら、僕のところにも遊びに来てください。
http://plaza.rakuten.co.jp/pleiad7

返信する
初めまして・・・ (ゆず)
2008-10-06 04:02:22
こんばんわ♪
いつも貴重な情報をありがとうございます。
そして14日を家族で楽しみに待っています。

ところで先日、大変不思議な光景を目撃しました。
那覇から東京へ向かう便で雲の上に山の頂上の様な物を発見しました。最初は富士山?と思いましたが形が違ったので常務員に「さっきの山は何ですか?」と聞いてみると太平洋上空なので・・と笑顔で答えられました。その後本物の富士山頂上が見え大きさを比べたところ2倍以上ありました
あれはUFOの空母だったのでしょうか!?
全く動いてる様子もなく緩やかな山の頂上にしか見えませんでしたが・・
UFOだったら感動です!!
返信する
楽しみですね (flatheat)
2008-10-06 09:26:05
もともと日本人は宇宙の文化に近いのです。本来、私たちは互いに信頼しあい協力する正直な民族なのです。ですから、宇宙からのメッセージを素直に受け止めることができるのですね。クラウドシップ(スペースシップの形の雲)は最近多く目撃されています。
http://jp.youtube.com/results?search_query=cloud+ship&search_type=
銀河連邦が前触れとして私たちに姿を見せているのだと思います。なお、当ブログはリンクフリーですので自由に引用してください。
返信する
初めまして! (eruze)
2008-10-07 08:35:49
8月よりこちらへお邪魔させて戴いているeruzeと
申します。いつも最新情報、貴重な情報をいち早く公開して下さってありがとうございます。

14日…楽しみでワクワクしております。
空が気になって仕方なく毎日デジカメで空の
雲、太陽、そして自然の様子を追っている日々です。

明け方の空、晴れればシリウスが南側で美しく輝いています。
白く半透明な光る大小沢山の丸い物体が毎日のように映ってもおります。
このような事は今までなかったものでこれも「メッセージ」の一つなのかしらと…想う様になりました。

返信する
メッセージが届いています (flatheat)
2008-10-07 09:43:43
私たちの毎日の生活の中に明らかな変化が現われています。気づいたことを仲間とシェアすると良いと思います。ひとつひとつの出来事と出合いは完ぺきなタイミングで私たちに送られているサインです。では、また。
返信する
お前も ひまやナ~ (武心)
2008-10-11 19:23:06
  お前も ひまやナ~

  時間を持て余してる様やナ~

  彼女と楽しい時間を過す様に

  自分の人生を持ってた方がいいんじゃないか

  方向転換

  大阪 堺市 「武心」ヨリ~
返信する