Liebeslied 愛の歌

僕の大切なあなたへ・・・

The Time Alone With You

2024-08-28 05:30:32 | 日記
The Time Alone With You

When everything is cloudy
Aand the sun won't shine for me
And it seems like nothing's goin' right
There's a place I want to be


Just laying there beside you
In the shelter of your room
I leave the world outside your door
Lose myself in you

空がすべて曇で覆われ
太陽は輝いてくれないとき
そして 何もかもうまくいかないとき
僕がいたい場所がある



ただきみのそばで眠りたい

きみの部屋のシェルターの中で
僕はドアの外の世界から離れ
きみにこの身を委ねるんだ

When you're in my arms
I find all that I need
I could never live without
The heaven that you showed me

きみを腕の中に抱くとき
僕に必要なものがすべて見つかる
僕はきみなしではいられない
きみは天国を見せてくれたから


I've been waiting all my life
Just to look into your eyes
I live for the time alone with you
And when I climb the stairs to find you
And we reach for the light
I thank God I've got this time alone with you

僕はずっと待っていた
きみの瞳を見つめるためだけに
僕は生きてる きみと二人きりで過ごすため
階段を昇り きみを見つけるのさ

そして僕たちは光に手を伸ばす
神様に感謝しよう
きみと二人きりの時間をもらえたことに…

La la la la... oh yeah...


Your kiss can captivate me
And your touch can set me free
I count the hours baby
Till you are next to me


And it's taken such a long time
To find someone that understands
When I reach out for love now
I reach out for your hand

きみのキスは僕を虜にする
きみとの触れ合いは僕を自由にしてくれる
僕は時間を数えてしまうんだ
きみがそばに来てくれるまで


とても時間がかかったんだ
理解してくれる人を見つけるのに
いま 僕が愛にふれたいときは
こうして きみの手を握るのさ


When I feel your heart beat
It makes me come alive
I don't wanna live without
Something that is so right

きみの心臓の鼓動を感じることが
僕を生き返らせてくれるんだ

きみがいなくちゃ生きていけない

僕の人生の「正解」はきみなんだ


I've been waiting all my life
Just to look into your eyes
I live for the time alone with you
Cause everytime I see your face
All my troubles fade away
I live for the time alone with you


And when I climb the stairs to find you
And we reach for the light
I thank God I've got this time alone with you

僕はずっと待っていた
きみの瞳を見つめられるこのときを
僕は生きてる きみと二人きりで過ごすため
いつでも きみの顔が見られると

どんな悩みだって 消えてしまう
きみと二人の時間のために生きてるんだ

きみを見つけるために階段を昇ろう
そして光に手を伸ばすんだ
神様に感謝しよう
きみと二人きりの時間をもらえたことに…



I've been waiting all my life
Just to look into your eyes
I live for the time alone with you
Cause everytime I see your face
All my troubles fade away
I live for the time alone with you


And when I climb the stairs to find you
And we reach for the light
I thank God I've got this time alone with you
Oh, this time alone with you

僕の人生 きみの瞳を見つめるために
ずっと待っていたんだ
きみと二人きりで過ごすために生きてるんだ
だって いつでも きみの顔が見られると
どんな悩みも 消え去っていく

きみと二人の時間のために生きてるんだ

そして僕は階段を昇りきみを見つける
そして光に手を伸ばす
神様に感謝しよう
きみと二人きりの時間をもらえたことに…
こうして きみと二人きりでいられることに…
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« I'll Never Be The Same With... | トップ | Boston - Don't Be Afraid »

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

日記」カテゴリの最新記事