感動は命の肥し

曇りなき眼で、物事を見つめるなら必ずや真実を見極めることができる。覚醒の時を生きた記録として。

フロリダトランプラリーで語られた〆の言葉

2021-07-05 | 2021年アメリカ政治

7月3日、アメリカの独立記念日のイブに行われたフロリダのサラソタでのトランプラリー。

始まる前まで、雨に風に大変な天候が、トランプさんの入場するころには、すっかり雨があがって、神業。

入場されるところ。地元警察の公表では25000人以上の人波との事。実質はそれ以上の観衆と見てよいだろう。

President Trump's Grand Entrance in Sarasota Fairgrounds +45,000 People!!! #SaveAmerica

Donald Trump is back! #SaveAmerica rally in Sarasota Fairgrounds. +45,...

youtube#video

 

 

スピーチの最後の言葉、最高潮の盛り上がり。

President Trump's Last Words in Sarasota Fairgrounds, Florida July 3, 2021 #SaveAmerica

Donald Trump is back! #SaveAmerica rally in Sarasota Fairgrounds. +45,...

youtube#video

 

"We will not bend, we will not break, we will not yield, we will never give in, we will never give up, we will never back down, we will never ever surrender.

My fellow American, our movement is far from open. In fact, our fight has only just begun you know that.

We are one movement one people one family and one glorious nation under God.

So, with love of America swelling in our hearts and the spirit of July 4th 1776 stirring in ourselves. 

I say these words to you tonight.

WE WILL MAKE OUR ELECTIONS FREE AND SAFE AGAIN,

WE WILL MAKE AMERICA POWERFUL AGAIN,

WE WILL MAKE AMERICA WEALTHY AGAIN,

WE WILL MAKE AMERICA STRONG AGAIN,

WE WILL MAKE AMERICA PROUD AGAIN,

WE WILL MAKE AMERICA SAFE AGAIN,

WE WILL MAKE AMERICA GREAT AGAIN.

 

Thank you everybody."

「私たちは曲がったり、壊れたり、屈服したり、諦めたり、後退したり、降伏したりしない。アメリカの私と共にある国民たちよ、私たちの運動はまだ開かれていない。 つまり、私たちの戦いはあなたがそれを知っているように今始まったばかりだ。私たちは、同じ神の下、一つの運動、一つの人々、一つの家族、そして一つの栄光ある世界である。私たちの心の中に膨らむアメリカへの愛と1776年7月4日の精神で自分を奮い立たせる。私は今夜あなたにこれらの言葉を言う。

私たちは選挙を自由で安全なものにする。

私たちはアメリカを再び力強くする、

私たちはアメリカを再び豊かにする、

私たちはアメリカを再び強くする、

私たちは再びアメリカを誇りにする、

私たちはアメリカを再び安全にする、

私たちはアメリカを再び素晴らしいものにする。

みなさん、ありがとう!」

 

地元のテレビが伝えるラリーのニュース。

Trump rally draws thousands to Sarasota

Despite heavy downpours earlier in the day, thousands of supporters of...

youtube#video

 

 

2021年7月4日 日曜日、アメリカ独立記念日。

 



最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。