私の笑顔日記

日々思いついたことについて書いています。最近、秀丸エディタを使っています。

記事は載ったけど

2007年04月23日 | 週刊ST
4月23日(月曜日)

The newspaper of Week ST of April 27 was arrived my mailbox.
4月27日号の週刊STが郵便箱に届いた。
The Nagasaki mayor's affair was inserted in National top.
長崎市長さんの事件は、国内のトップに載せられた。
The Virginia’s affair was inserted in World second.
バージニアの事件は国外の2番目だった。
I looked at the article with my tired mood.
 うんざりした気分でその記事を眺めた。
I wish light article was inserted in the newspaper.
明るい記事が載ってると良かったのになあ。

せっかくの記事だけど、少しも嬉しくなかった。
次は、いいニュースだといいけど。

I look at before answer of English compose column.
英作文のコラムの前回の解答欄を見た。

>うちの会社はロサンゼルスに本社があります
>・Our company is based in Los Angeles.
>☆ ポイントはbe based in・・・ ・・・に本社を置く
>又は、Our company has its headquarters in Los Angeles.

次の課題は、
>だいぶ元気になりました

・I had been fairly cheerfully.

これでいいかなあ。





最新の画像もっと見る