私の笑顔日記

日々思いついたことについて書いています。最近、秀丸エディタを使っています。

英語力テスト

2007年02月12日 | Weblog
 2月12日(月曜日)

I tried English able test of ALC web the day before yesterday.
おとつい、アルクのウエブで、英語力テストを試した。
Those test were able listening and able of word and idiom.
リスニング能力と、単語とイデオムの能力のテストだった。
My listening level was elementary.
私のリスニングレベルは初級だった。
Able of word was middle.
単語力は、中級だった。
Able of idiom was elementary.
イデオム力は、初級だった。
I want to make idiom note.
I wonder how I make idiom note.
イデオムノートって、どういう風に作るのかな。

He is a prefecture governor of Miyazaki.
    県知事
He suffers for choice subordinate to governor.
 副知事を選ぶのに悩んでいる。
I cheer him in my mind.
 心の中で応援している。
I hope he get along his job.
 彼の仕事がうまくいくといいなあ。

I am absorbed in making up with my computer.
自分のパソコンで作り出すことに夢中だ。
I am not eagerly house work.
 家事に熱心ではない。
I like cooking.
I do not like arrangement.
 整理は好きではない。
I wish I have more enjoyable for house work.
家事がもっと楽しければいいのに。
I was scolded by his mother.
 叱られた
She wishes I work on eagerly house work.
私が家事に熱中してくれるのを望んでいる。
She is afraid that I felt some bad influence by communication of internet.
インターネットの交流で、私が、何か悪影響を受けるのを心配している。
But I didn’t felt that world of internet was not worse than she thought.
彼女が思っているほどネットの世界は、悪く感じないんだけどな。
I am sorry that she doesn’t understand good point of internet.
良い点を理解してもらえないのは残念だ。

I don’t have talk back to his mother.
   口答えをしたことがない
I have made angry my mother by talking back.
口答えをして、私の母を怒らせたことがある。
I don’t know good talk back way that his mother can’t angry.
彼の母を怒らせないで済むうまい言い返し方を知らない。
I suffer for distribution of times that I have to house work
and I want to hobby work.
しなければならない家事とやりたい趣味の時間配分で悩んでいる。

最新の画像もっと見る