「原理講論」の誤謬と正解

原理読みの原理知らずたちへ

♪Elvis Presley song "He Is My Everything" with scenes from "The Passion of the Christ"

2024年04月02日 | 音楽

♪Elvis Presley song "He Is My Everything" 
with scenes from "The Passion of the Christ"

 



 

・*:.。。.:*・゚・*:.。 ♰ 。.:*・゚・*:.。。.:*・

[Verse 1]
I long to be His possession
Oh, He is my everything
I remember my days of darkness
Without sunshine or sight to lead the way
But a whisper of His voice softly calling
To the arms of my Maker to stay

[Chorus]
He is my reason for living
Oh He is the king of all kings
I long to be His possession
Oh, He is my everything

[Verse 2]
After the lighting and thunder
After the last bell has rung
I want to bow down before Him
And hear Him say well done

[Chorus]
He is my reason for living
Oh He is the king of all kings
I long to be His possession
Oh, He is my everything

[第1節]
私は主の物になりたいと願います
ああ、主は私のすべてです
暗闇の日々を思い出します
道を導く太陽も視界もない
でも、そっと呼ぶ主の声のささやきが
私の創り主の腕の中に留まらせください

[コーラス]
主は私の生きる理由です
ああ、主はすべての王の中の王
私は主の物になりたいと願います
ああ、主は私のすべてです

[第2節]
光と雷のあと
最後の鐘が鳴った後
主の前にひれ伏したい
そして主がよくやったと言う言葉を聞きたい

[コーラス]
主は私の生きる理由です
ああ、主はすべての王の中の王
私は主の物になりたいと願います
ああ、主は私のすべてです

・*:.。。.:*・゚・*:.。 ♰ 。.:*・゚・*:.。。.:*・

_______________________________________________ 
         【INDEX】 

にほんブログ村 哲学・思想ブログ 家庭連合へ にほんブログ村 哲学・思想ブログ 家庭平和協会へ にほんブログ村 哲学・思想ブログ サンクチュアリ教会へ にほんブログ村 哲学・思想ブログ 家庭連合 批判・告発へ