海鳴りの島から

沖縄・ヤンバルより…目取真俊

春えっさー

2022-03-06 23:59:59 | しまくとぅば

 日曜日えってーとぅ、家(やー)かい帰(けー)てぃ草刈しちゃんばーえっしが、3月なってぃ温くくなてぃ、黒木(くるち)ぬん若芽ぬ出じてぃ、ツツジぬ鉢ぬんゆー咲ちゅんばーえっさ。

 リュウキュウセッコクぬん白花(しるぱな)咲かちゅん。

 毎日(めーなち)花(ぱな)眺みてぃ暮らさりば、あんち良いくとぅやねんばーえっしが、人の世(チューぬゆー)やあんちんならん、ちゃっさーあんまさてぃん、さんねーならぬくとぅぬあん。

 ロシアんぺーくなー戦争やみてぃ、ロックないぬぐとぅせー。


この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 辺野古新基地建設に反対する... | トップ | 雨のなか進められる埋め立て... »
最新の画像もっと見る

しまくとぅば」カテゴリの最新記事