三中ブログ

箕面市立第三中学校
大阪府箕面市瀬川
 3丁目2番2号

新しいALT、ジェイ先生が着任されました

2023年08月30日 09時04分38秒 | 学校の様子

1学期末にALTのエリン先生がアメリカに帰国されましたが、2学期から新しいALTのJay(ジェイ)先生が着任されました。ジェイ先生は1学期まで箕面第四中学校で教えていました。ジェイ先生からの挨拶を載せます。

Hello Everyone,

  I'm Jay.  I came over from the states.  I'm very excited to get to know you and have fun in class!  Everyone at 3 中 has been incredibly kind.  

  I like games, sports, music, eating huge meals, etc.  I'm an easy guy, so come and talk anytime, don't feel shy.   Noce to meet you, see you in class!

                                                                                                             Jay

この記事についてブログを書く
« 2学期が始まりました | トップ | スマートフォンの安全な使い... »