グリドンのアプデが来ているのですが、Tchernoのアプデが早すぎて
そちらまで手が回りません。
まぁ、GoG側のアプデに僅かな時間差があるので、その辺りが出てから
少しずつやっていこうと思っています。
で、Tchernoにアプデがきていて0.1.6がリリース、私的に待っていた
ダメージ表示機能が追加されました。
#Tchernobog 0.1.6
- Floating numbers
- Fixed some crashes in rendering
- Revived Gargoyles now properly follow the owner
- Revived Gargoyles don't flee anymore when injured
- Revived Gargoyles do not enter stone form anymore
- Revived Gargoyles no longer play "exit stone form" animation when acquiring their first target
- Raise Zombie skill description updated
- Raise Skeleton skill description updated
- Revive skill description updated
- Added an option to turn floating numbers on/off (off by default)
コレで各難易度でのダメージの違い(=大よその物理耐性)が判ります。
既に調べ始めていますが、その辺りはおいおい書こうと思います。
そちらまで手が回りません。
まぁ、GoG側のアプデに僅かな時間差があるので、その辺りが出てから
少しずつやっていこうと思っています。
で、Tchernoにアプデがきていて0.1.6がリリース、私的に待っていた
ダメージ表示機能が追加されました。
#Tchernobog 0.1.6
- Floating numbers
- Fixed some crashes in rendering
- Revived Gargoyles now properly follow the owner
- Revived Gargoyles don't flee anymore when injured
- Revived Gargoyles do not enter stone form anymore
- Revived Gargoyles no longer play "exit stone form" animation when acquiring their first target
- Raise Zombie skill description updated
- Raise Skeleton skill description updated
- Revive skill description updated
- Added an option to turn floating numbers on/off (off by default)
コレで各難易度でのダメージの違い(=大よその物理耐性)が判ります。
既に調べ始めていますが、その辺りはおいおい書こうと思います。