うまものがたり(Horse Stories et al)

愛馬とのふれあいをつづる

桜とひな人形

2024-03-15 08:12:49 | シャル君

お花のお稽古に行く道すがら、菜の花が春の陽光に映えて美しく咲いていました。

昨日お花屋さんで買った花は、啓翁桜 菊 カーネーション スターチスなどです。

ひな祭りは過ぎたのですが、先生がわたしたちのためにまだかたずけないでおいてくださいました。

ひな祭りと花と両方楽しめた日でした。

As I walked to my flower arrangement class, the rapeseed flowers bloomed beautifully in the spring sunlight.

The flowers I bought from the florist yesterday include Keiou cherry blossoms, chrysanthemums, carnations, and statice.

Although Hinamatsuri has passed, our teacher kindly left them for us without tidying up yet.

It was a day where I could enjoy both Hinamatsuri and flowers.

コメント    この記事についてブログを書く
  • Twitterでシェアする
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« うららかな日 | トップ | ゆっくり暖かくなって »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

シャル君」カテゴリの最新記事