海鳴りの島から

沖縄・ヤンバルより…目取真俊

七夕

2019-08-08 03:05:10 | 米軍・自衛隊・基地問題

 7日(水)は旧暦の7月7日で七夕だった。沖縄では旧盆を前に墓掃除を行い、仏壇に御馳走を供えて拝む日となっている。午後から父方と母方の墓に行き、草刈りをして手を合わせてきた。

 台風の影響で空は曇り風(はじ)ばーばーしていたが、日差しに照らされるよりはましだった。太陽(てぃだ)ぬ照り(てぃ)ーねーから、暑(あち)さぬぷしがらんしが。雨(あみ)が降(ぷ)らんねーや、曇(くむ)とぅいしがまし。

 8月なてぃ、辺野古(ひぬく)ぬ海うてぃカヌー漕(ふ)じから5年なんばーえっしが、何時(いち)までぃ漕(ふ)ぎばしむんば-げら。新(みー)基地造(ちく)らーりすーぬ安倍政権ぬくとぅ考(かんげー)りば腹(わた)むげーてぃぷしがらぬ。とー、わじとぅぬ思(うむ)いさーに琉歌てぃーち。

 アメリカぬ基地や/あんちかしまさぬ/壁ぬ巨人かい/地ならししみれー

 か最後や7音、字余りえーびたん。

 あんすかまでぃベタな…、巨人ぬ金網ぬ外(ふか)までぃ地ならししーねーちゃんちーすーが。 

 うりまでぃや考(かんげー)てぃういびらんたん。

 あきさみよーなー、むるかい踏み潰(くんぴゃーか)さりねー、大事(でーじ)ないしが。

 あんすぐとぅ、御無礼(ぐぶり)ーさびたん。

 えー、待てー、だーんかい逃(ぴん)ぎーが……。

 

 

 

 


この記事についてブログを書く
  • Twitterでシェアする
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 台風対策/ガイケーとドラゴ... | トップ | 羽地内海に避難するガット船... »
最新の画像もっと見る

米軍・自衛隊・基地問題」カテゴリの最新記事