文明のターンテーブルThe Turntable of Civilization

日本の時間、世界の時間。
The time of Japan, the time of the world

以下は昨日の検索数ベスト40~50である。

2018年08月12日 09時56分31秒 | 日記

40

And in the naked light I saw Ten thousand people, maybe more

41

ドイツの素敵な女性からは私に熱いべーゼを送ると極めて熱いメッセージも頂いて少しばかり胸がときめきもした。

42

底知れぬ悪と、まことしやかな嘘の国のDNAを持つ犯罪者の悪業の執拗さは正に今の中国や朝鮮半島の態様そのままである

43

And the sign flashed out its warning In the words that it was forming

44

ある時はエジプトを含む中近東の国々の人たちから毎日メールの受信表が数ページに渡ってアラビア語で埋め尽くされていたほどだった

45

読者と私の周囲に居た人たちは良くご存知の犯罪者にツイッターのアカウントを乗っ取られた。私が愕然とした事は言うまでもない

46

I am just a poor boy though my story's seldom told

47

When I left my home and my family, I was no more than a boy In the company of strangers

48

In the clearing stands a boxer, and a fighter by his trade And he carries the reminders

49

I do declare, there were times when I was so lonesome I took some comfort there

50

その熱狂が過ぎたら今度は米国の西海岸一帯の、ジオ等のパーソナリティをしている人たちや大学の法学部副部長などから連日フォローが


最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。