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落下傘兵を乗せたforeign nationalsフランス軍A400M軍輸送機外人部隊を撃墜

2023-02-22 11:46:48 | カウンター・グレートリセット

GITMO Shoots Down French Military Plane Carrying Paratroopers


GITMO、落下傘兵を乗せたフランス軍機外人部隊を撃墜

傍点
マイケル・バクスター
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2023年2月21日
 

グアンタナモ湾の米軍は月曜日、フランスのA400M軍輸送機が無線連絡に反応せずに同湾の防空識別圏(ADIZ)を突破したため撃墜したと、エリック・M・スミス将軍の事務所の関係者がリアルローニュースに語った。

A400MはアメリカのC-130のように、多くの兵員や軍用機器を運ぶことができるクアッドターボ機である。エアバス・ミリタリー社が設計したA400Mは、C-130とボーイングC-17グローブマスターIIIの中間のサイズの戦術的なエアリフターで、C-130よりも重い荷物を運ぶことができ、荒れた着陸帯を使用することができる。

午後2時、リーワード・ポイント飛行場の管制官とグアンタナモ湾を守るアーレイ・バーク級駆逐艦のレーダーオペレーターは、基地の南50マイルの地点で未知の航空機を探知した。これは、パイロットが飛行機のトランスポンダーと、電波を受信すると応答する電子装置であるADS-Bを無効にしていたことを意味している。ADS-Bとは、航空機が衛星航法などのセンサーで位置を特定し、それを定期的に放送することで追跡を可能にする技術である。

しかし、ATCや 駆逐艦は、ベネズエラ・アラグア州にある軍民共用飛行場「マリスカル・スクレ空港」を離陸したボギーの位置をすぐに割り出した。

「民間機なら電子機器が使えないことはないだろう。また、トランスポンダとADS-Bが同時に壊れる確率は限りなく低い。非常に不審で、クリスマスに行われたGITMO襲撃の記憶がよみがえった」と情報筋は言う。

GITMOは、飛行機が25マイルの閾値を超えると戦闘態勢に入り、駆逐艦の艦長は武器担当官に、艦載のRIM-66地対空ミサイルを交戦可能な状態にするよう命じた。

アーレイ・バークの乗組員は、航空機が20マイルの境界線を通過したとき、それが250ノット、高度2500フィートで飛行するA400Mであることをどうにかして判断しました。

この侵入機への発砲を決定したのは、GITMOの最高軍事責任者であるランス・A・オカムラ准将であった。彼はアーレイ・バークの指揮官にA400Mを撃墜するよう指示した。その数秒後、1発のミサイルが機体を直撃した。真紅の火球が空を照らし、カリブ海に破片が降り注ぐ。

駆逐艦は直ちに側面速度で残骸に向かい、到着前にMH-60Rシーホーク・ヘリコプターを投入し、周辺を調査した。ヘリは、油膜が出現している中で、シートクッションや体の一部、死体が浮いているのを目撃したと報告した。

アーレイ・バーク号の乗組員は、16体の無傷の遺体を海中から引き揚げたという。エンジンや胴体の大部分など、より重い残骸は、アーレイ・バークが着水した時点で沈没していた。水没した遺体は、フランス外人部隊の徽章を付けた兵士たちであった。フランス外人部隊は1831年、外国人をフランス軍に入れるために創設された。

"外人部隊 "をディープステートの資産として利用するために、政権がマクロンを説得したようだ。回収作業は進行中です。回収された遺体は全てパラシュートを持っていました。我々はこれが侵略を意図したものだと考えている」と、情報筋は語った。

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United States forces at Guantanamo Bay on Monday shot down a French A400M military transport plane as it breached the station’s Air Defense Identification Zone (ADIZ) without responding to radio calls, a source in General Eric M. Smith’s office told Real Raw News.

The A400M is like the American C-130 in that it is quad-turbo aircraft capable of carrying many troops or military hardware. Designed by Airbus Military, the A400M is a tactical airlifter sized between the C-130 and the Boeing C-17 Globemaster III; it can carry heavier loads than the C-130 and can use rough landing strips.

At 2:00 p.m., air traffic controllers at Leeward Point Airfield and radar operators aboard an Arleigh Burke-class destroyer assigned to protect Guantanamo Bay detected an unknown aircraft 50 miles south of the base. They were at first unable to determine the bogey’s altitude and airspeed, meaning the pilots had disabled the plane’s transponder and ADS-B, electronic devices that produce a response when they receive a radio-frequency interrogation. ADS-B is a technology by which an aircraft determines its position via satellite navigation or other sensors and periodically broadcasts it, enabling it to be tracked.

ATC and the destroyer, however, quickly determined the bogey’s point of origin; it had taken off from Mariscal Sucre Airport, a military and civilian airfield in the Aragua state of Venezuela.

“A commercial flight wouldn’t disable its electronics. And the odds of both a transponder and ADS-B breaking simultaneously are infinitesimally small. It was very suspicious and brought back memories of the Christmas Day assault on GITMO,” our source said.

GITMO went to battle stations as the plane crossed a 25-mile threshold, and the destroyer’s captain ordered his weapon officer to ready the vessel’s complement of RIM-66 surface-to-air missiles for a possible engagement.

When the bogey penetrated a 20-mile boundary, the Arleigh Burke’s crew somehow determined it was an A400M flying at 250 knots and an altitude of 2500’, well below established commercial flight paths.

The decision to fire on the encroaching plane ultimately fell on Brigadier General Lance A. Okamura, GITMO’s highest-ranking officer in charge of military operations. He instructed the Arleigh Burke’s commander officer to shoot down the A400M. Seconds later, a single missile struck the plane’s fuselage. A crimson fireball illuminated the sky as debris rained on the Caribbean Sea.

The destroyer at once moved at flank speed toward the debris field and deployed an MH-60R Seahawk helicopter to survey the area before its arrival. The chopper reported seeing seat cushions, body parts, and bodies floating amid an emerging oil slick.

Our source said that the Arleigh Burke’s crew plucked 16 unalive, intact bodies from the water. Heavier debris, including the plane’s engines and most of its fuselage, had sunk when Arleigh Burke arrived on station. Our source said the waterlogged corpses were uniformed soldiers bearing the insignia of the French Foreign Legion, a corps of the French Army comprising several specialties: infantry, cavalry, engineers, and airborne troops. It was created in 1831 to allow foreign nationals into the French Army.

“By the looks of it, the regime convinced Macron to use the Foreign Legion as a Deep State asset. Recovery efforts are ongoing. The recovered bodies all had parachutes. We believe this was meant to be an incursion,” our source said.

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