a

-The Road to improve English-
I write something in English!

781.Henin came back!

2009-11-02 12:33:10 | Tennis
               
わー、エナンだ☆。本当に、テニスしているんですね(嬉涙)。うんうん、このキャップをかぶっての登場、待っていました☆。で、ウエアは、ピンク?ですかねぇ、これ。。本当にピンクが好きなのか、、たまたまアディダスがそうだったのか分かりませんが(笑)。あまり見たことがなかったノースリーブ、たくますぃですね☆

Wow, Henin☆. She really plays tennis now(tears of joy). Yes, Yes, we were waiting for her with wearing the cap☆ Well, her this wear is Pink, huh? I don't know whether it's because she really likes pink, or it was because adidas made it by chance(laugh). I didn't see her sleeveless wear so much, Cool☆

* Henin has lofty goals in return to pro tennis
-----------------------------------------------
                  
くぅー、やっぱり、カッコいいよ、テニスしているエナン
Yes, she just fits tennis, cool, Henin

=====================
It took me a while to realize that it's not just about hitting a tennis ball. At 5 years old, there's no way you can know that tennis is what you want. Now it's something that I choose to do. I didn't retire for personal reasons. I have no secrets that the fact that I retired was because I was tired. I'm returning because it's the passion that I give to what I do again. It's the fact that I can push my limits, and that I can give people a dream. The relationship with the people—that's what I missed the most.

テニスボールを打つだけが全てではないと気付くのに、しばらくかかりました。だって、5歳の時に、やりたい事がテニスだと分かるはずがないでしょう?。今、私が選んだものは、テニスです☆。個人的な理由で引退したわけではなかったです。隠し事はないし、色々疲れて引退したのは事実です。またテニスへの情熱が蘇ったから、戻っているのです。限界をもっと突き詰められるし、皆さんに夢を与えられるでしょう。皆さんとのそんな関係~、それが、一番、失って寂しかったことです。
=====================
We were waiting for you like now☆
-----------------------------------------------
               
既に鍛えられた身体ですね。
She already has a trained body.

=====================
If it wasn't realistic, I probably wouldn't have started to play tennis. Probably it's ambitious. But if I thought I had no chance, I would have stayed home.

現実的でなかったら、多分、再びテニスを始めなかったでしょう。大きな夢なんです☆。でも、私にチャンスはないって考えていたなら、私は、きっと家にいましたよ。
=====================
Yes, you can go for top-player and a WB champion!
-----------------------------------------------
               
デュースは、女の子だったんですね。きっと優しい子だね。女同士、たくさんお話ししてるのかな(笑)?。この写真は、ネットサーフィン中に見つけた写真です。9/22のインタビュー後だそうです。デュースは黒くて見えにくいけど(笑)、ご主人様のお膝の上に大人しく座っています。偉いねー。デュース、エナンを頼むぞ☆。あ、ツアーにも連れていきそう??

Deuce is a girl. Maybe, she would be a sweet dog. They are enjoying "girl talk", right(laugh)? This is the photo I found on Net-surfing. It was written, this photo was after the comeback announcement on 9/22. Deuce has black hair, so we can't see her clearly(laugh), she was in Queen's lap. Good, peaceful dog. Deuce, Support Henin☆. Oh, Henin plans to make Deuce a regular on tour??

=====================
She really changed my life☆.

彼女は、私の人生を本当に変えました☆。
=====================
Hmm., we envy Deuce...(laugh)
-----------------------------------------------
               
あ、これは乗ってないんですか?(笑)
Hmm, She didn't drive it, huh?(laugh)

最新の画像もっと見る

2 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
Best Galleries (グリニー)
2009-11-02 16:01:31
Hi 51Sept, I'll give you the best photo gallery links from the Belgian media. Easy to use. I'll teach you how to read Dutch & French! 

25 photos Dutch language (Flanders newspaper)
http://www.hln.be/hln/nl/953/Tennis/photoalbum/detail/1023744/755003/0/Henin-traint-al-hard-in-Florida.dhtml
vorige(前へ) foto 1 van 25 volgende(次へ)

3 pages of Gallery
Sudpresse (Southern Press) French
http://portfolio.sudpresse.be/main.php?g2_itemId=378558
suivante (次へ)

And you will enjoy Jean's photos. He went to the event and got an opportunity to hit tennis balls with Justine. ジーン君はエナンとポーズしている男の子。He said everyone loved Deuce! ^^
http://www.facebook.com/album.php?aid=2164156&id=25113857&l=e111a89624
素敵☆ (suhu)
2009-11-03 00:38:36
グリニーさん、早速、写真の情報をありがとうございました☆。ふふ、これで、私のブログのエナン化が、より進行しそうです。ちと怖いですが。。はは、もういいんです、エナン病なので(笑)。

デュースは、人気者(犬)そうですね。しかしまぁ、あのエナンさんの気持ちを動かすとは、、何たる生き物(笑)。ここまで来たら、デュース様には、エナンをしっかり支えてもらわないと。

あ、そういえば、tasukuさん、お気に入りのバックハンドの写真は、この写真でしたか?。私も、一目で惹かれました。

Anyway., Dutch & French., are difficult for me... Thank you for your help☆

post a comment