goo

阪神タイガースの敗戦スタート〈英訳付〉

2024年03月31日 | 気ままな横浜ライフ
金曜日、日本のプロ野球が開幕しました。阪神タイガース戦が、日本テレビで放送されています
投手戦で進んでいますが、勝っても負けても野球⚾️が始まって、毎日の楽しみが増えましたね
私は、昨年の阪神タイガース日本一で、38年ぶりの喜びを味わいとても満足なのです
今日、私は田町でOB会のお手伝いをしました。昨日から、地方への文書郵送が続き、どうにか終わりました
ランチは、いつもの愛妻弁当を美味しくいただきました
その後、10数件のメール送受信をしました。さらに、詩吟教室で1時間ほど、大きな声を出してお稽古をしました

帰宅してから、エノキダケとハム炒め、アスパラの豚肉巻きを作り、サントリートリスハイボールを飲みました

Friday,Japanese professional baseball season has started. The Hanshin Tigers game is being broadcast on NTV!
It's going to be a pitchers' duel, but win or lose, baseball ⚾️ has started and I'm looking forward to it every day!
I am very happy that the Hanshin Tigers won the championship last year for the first time in 38 years!
Today, I assisted the OB Association in Tamachi. Since yesterday, I have been mailing documents to the regions, and somehow I managed to finish!
For lunch, I had my usual delicious bento lunch box for my beloved wife!
After that, I sent and received more than a dozen emails. In addition, I practiced loudly at a shigin class for about an hour!
After returning home, I made fried enokidake mushrooms and ham, rolled asparagus with pork, and drank a Suntory Tris highball!



goo | コメント ( 0 ) | トラックバック ( 0 )
 
コメント
 
コメントはありません。
コメントを投稿する
 
名前
タイトル
URL
コメント
コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。