Talking Pen ♪prose poetry,free verse♪

This is my prose poetry in Japanese&English 自由散文な母語詩に英訳付けました

優しく奏で Love Score

2019-06-30 | 

僕が辿る空っぽだった五線の道に

君はメロディを振りかける。

僕は旋律を陽気に辿っては君を追うだろう。

音符は色彩花(しきさいか)へと姿変え。

甘く優しい香りで包む。

1、2、3歩で 手拍子5、6、7 

君の指先とそのペンにキスを送るよ。

僕たちの愛の曲が生まれるために。

 

You write tunes on the blank stave I've been walking. 

I follow you by hopping on them.

Notes change to flowers. 

They give off a sweet scent. 

Step 1-2-3 Clap 5-6-7 

Send my kisses to your fingertips and pen to write a love song for us. 

 

 

 









最新の画像もっと見る

post a comment