おばめガンバターレ

人生¥ジョイ、ガンバターレおばさんのプログです

ブルーハワイ

2007-07-27 06:25:09 | おばめの独り言
ヨン王家族の皆様
暑中お見舞いを
ヨンジュンプレスリーからお届けいたします・




夜と君と、そしてブルーハワイ
      今宵はまるで夢のよう
      そして君は僕の天国      
      美しい君とブルー・ハワイ
      これほど素敵な場所ならば
      きっと愛も芽生えるはず

       おいでよ、僕と
月明かりが海を照らす間に
 今宵、そして僕らの
        たった今、始まったばかり
       夢が叶うブルー・ハワイ
       今夜、僕の夢もすべて叶う
       君と過ごす魔法の一夜

       おいでよ、僕と
      月明かりが海を照らす間に
      今宵、そして僕らの恋も
      たった今、始まったばかり
       夢が叶うブルー・ハワイ
      今夜、僕の夢もすべて叶う
      君と過ごす魔法の一夜

Night and you and blue Hawaii
The night is heavenly
And you are heaven to me
Lovely you and blue Hawaii
With all this loveliness
There should be love

Come with me
While the moon is on the sea
The night is young And so are we, so are we
Dreams come true in blue Hawaii And mine could a come true
This magic night of nights with you

Come with me
While the moon is on the sea
The night is young And so are we, so are we
Dreams come true in blue Hawaii And mine could a come true
This magic night of nights with you

 あぁ・・
ならば覚めないで

そんなふうに言われてみたいおばめ
一度だけでも半分でもいいでーーーすオモオモ(エッ!エッ!)







最新の画像もっと見る