奄美自然観察記

高のフィールドより

皆既月食の夜に飛び回ったか  ヨタカ

2022-11-09 17:29:53 | 鳥類

 

昨夜は皆既月食で、こちらでも見ることができました(写真1枚目)。天王星との惑星食とも合わせると、なんと442年ぶりとか。生きているうちに、もうこの組み合わせは2度と見ることができないと思うと、なんとも感慨深いものがありました。さて、その月夜に多分飛び回って餌を探していたと思われるヨタカが、今朝暗いうちに笠利町の農道で休んでいるところを観ることもできました。一昨年も別の場所で観ていて、昨年はとうとう観ることができなかったので、うれしい出会いでした。毎年この時期に、渡りの途中で立ち寄っているようです。

 

5年前の今日  10年前の今日  15年前の今日

 

【島口バージョン】(キシゆむた)

ゆぶぃや皆既月食あてぃ、くまじだかにゅんくとぅぬでけりょうたっと(写真1枚目)。天王星とぅぬ惑星食とぅも合わせれぃば、はげぇ~442年ぶりちゅか。生きちゅんええだ、なぁくん組み合わせしやは、2度とぅにゅんくとぅやでけらんち思うべ、ぬーとぅんしれらん気持ちなりゅんむんぬありょうたっと。がしやしゅんじゃが、うんちきぬゆる、きっとぅとぅびもおてぃ、かみむんばとぅむぃかたしゅたんち思われぃんヨタカぬ、きゅうひかんま、暗さんうち、かさんぬ農道じ休もいかたしゅんどろば、にゅんくとぅぬでけりょうたっと。くずぃうってぃぬとぅしだか、別ぬどろじにしゅてぃ、くずぃやとうとうにゅんくぅとぅぬでけりょうらんたかな、ほおらっしゃんおおい方だりょうた。毎とぅしくん時期、渡りぬとぅき、立ちゆとぅんあんぶぇだりょっと。

 

この記事についてブログを書く
« 大きなテナガエビを丸のみ ... | トップ | 外套膜につつまれていた殻 ... »

鳥類」カテゴリの最新記事