カトリック情報 Catholics in Japan

スマホからアクセスの方は、画面やや下までスクロールし、「カテゴリ」からコンテンツを読んで下さい。目次として機能します。

★ 善き出来事の聖母(好結果の聖母)、18

2016-07-09 04:48:17 | 好結果の聖母

★ 善き出来事の聖母(好結果の聖母)、18
Dr.Marian Therese Horvat"Our Lady of Good Success: Prophecies for Our Times"

聖母は、御像を作るように命令する

 1610年、マザーマリアナは、再びキトにある王立けがれなき御宿り修道院の修道院長をしていました。でも、聖母はマザーマリアナという特に愛する娘に不満をもっておられました。そして、聖母は、もう、マザーマリアナに聖母の御像を作らせることを、もう待つことができないといわれました。また、修道院長席の上に御像を据えて、聖母は究極の女王として、母としてそして修道院の院長として世の終わりまで聖母の団体を統治するつもりですとおっしゃいました。

 1月20日の早朝、マザーマリアナは秘跡の前の祈りをささげていました。そのとき、マザーマリアナは3人の天からの使者の訪問を受けました。聖ミカエル(大天使)聖ガブリエル(大天使)聖ラファエル(大天使)でした。マザーマリアナの心を力づけるために来たのでした。そして、天の元后の来訪に備えるように言いました。そのすぐ後で、聖母は、左腕に御子をだき、右手に美しい宝石がちりばめられた司教杖をもっていました。聖母は、はじめに、マザーマリアナに、この修道院で暮らすことになるすべての信心深い聖職者と、信心を失った聖職者を予言的に示しました。はじめから終りまで。世の終わりに至るまで。マザーマリアナには非常につらいことでしたが、何人かの、修道女たちは霊魂の破滅をむかえることになっていました。聖母はマザーマリアナをなぐさめて、数え切れないくらいの数の信心深い霊魂が「わたしの愛する修道院に住むでしょうし、自己放棄と孤独のうちに死ぬでしょう。英雄的なしっかりした善徳と隠された聖性を実践するでしょう。未来の世紀においては彼等を通じて、マザーマリアナの時代と同様に、聖なる正義がこの世にとどまるでしょう」


Dr.Marian Therese Horvat"Our Lady of Good Success: Prophecies for Our Times"

Our Lady Commands That a Statue Be Made

 It was the year 1610, and Mother Mariana was again wisely governing the Royal Convent of the Immaculate Conception in Quito. But Our Lady complained to this predilect daughter that she should no longer delay in ordering her statue to be made and place on the abbess’ chair, where she, as absolute mistress, mother and prioress of the convent, would govern her community until the end of time.

 In the early morning of January 20 at her customary prayer before the Blessed Sacrament, Mother Mariana received a visit from three messengers from heaven, St. Michael, St. Gabriela and St. Raphael, who came to strengthen her heart and mind in preparation for a visit from their Heavenly Queen. Shortly after, Our Lady appeared carrying her Son in her left arm, and in her right hand, the beautiful jeweled crosier. Our Lady first prophetically showed Mother Mariana all the faithful and unfaithful religious who would live in her convent, from the first to the last, until the end of time. At Mother Mariana’s great sorrow to see that some of her daughters would lose their souls, Our Lady consoled her by reminding her of the enormous number of faithful souls “who here in my beloved convent will live and die in self-abnegation and isolation, practicing the solid virtues in heroism and hidden sanctity. Through them in the future centuries, as well as through you in these times, Divine Justice will be stayed.”

http://www.communityofhopeinc.org/Our%20Lady%20of%20Good%20Success.html

最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。