a

-The Road to improve English-
I write something in English!

785.I become Deuce!

2009-11-06 12:32:01 | Diary
               
うっ…、昨日は久しぶりに凹みました。。一度、迷いが生じれば、それはドツボにはまり、、なかなか抜け出せず、、ついには燃え尽きる…と言う、ベルギーの誰かさんが陥ったメンタルサイクルは、分からなくもない(苦笑)。。はぁ、凹んだので、今日のブログは、とことん、現実逃避させて頂きます。。デュースに☆(笑)

Uh.., yesterday I felt down after a long time... Once you have a hesitation, it'll become big one., and you can't get over it easily., at last, you burn out... it's like the bad mental system that Belgian player got into, I might understand it(wry laugh)... Hmm., I felt down a lot., so on today's blog, I escape from reality.., to Deuce☆(laugh)
-----------------------------------------------
               
私の名前は、デュース・エナンです(笑)。まだ14ヵ月才の女の子です。黒髪、素敵でしょ☆
My name is Deuce Henin(laugh). 14 months old yet, and a girl. My black hair is nice, huh?☆
-----------------------------------------------
               
最近、私のご主人のジュスティーヌは、おじさんと二人で、仲良く黄色いボールを打って遊んでいます。私も、その広い所に連れて行ってもらうけど、あんまり面白くないんです。

Recently, my master Justine plays a small yellow ball friendly with one man. She often takes me to the place, but I don't feel interesting a lot.
-----------------------------------------------
               
なぜなら、ジュスティーヌは、たくさんの人達と一緒にいて、遊んでくれないからです。
Because, Justine spends time with many people, so she doesn't play with me.
-----------------------------------------------
               
たまにこうして、遊んでくれるけど…、うっ、苦しい、やめて
But Sometimes, she plays with me.., Uh., stifle, Stop it!
-----------------------------------------------
               
でも、何だか、ジュスティーヌは、前より楽しそうです。それに、たくさんの人達が、したって来てくれるし、写真もたくさん撮ってくれます。少しびっくりしました。でも、ジュスティーヌはあまりびっくりしません。どうして?。ずっと前にも、こういうことがあったのかな。

Anyway, Justine seems to be happier than before. Besides, many people came to meet her friendly, and takes lots of photos. I'm surprised at it a little. But she isn't surprised at it so much. Why? She has been done like that before?, I don't know.
-----------------------------------------------
               
このボールがあると、ジュスティーヌとみんなの笑顔が見れます。このボール、すごいね☆
This ball makes Justine and everybody smile, and I can look it. This ball, magical one☆

======================
今日のブログ、写真が黒い…(笑)
Today's blog, the photos are blackish...(laugh)

最新の画像もっと見る

2 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
Justine Kids tennis at Mons ATP (マジ?)tournament (グリニー)
2009-11-06 13:00:30
Today's blog entry about Deuce was funny! Thanks for the Friday smiles. I give you a video. ^^
エナンは男プレイヤーからリスペックトもらう。これは珍しいめったに女子プレイヤーがATPトナメントのゲストTennis clinicのスター
Mons Atp Challenger tournament - Kids Tennis clinic with Justine October 7, 2009ビデオ
http://www.telemb.be/content/view/5244/871/

私もー (suhu)
2009-11-06 23:32:35
やっぱり、エナンは特別な選手なんですね☆。うんうん、ファンになってよかった。まぁ、あのスマートでダイナミックな(男性的な)テニスは、誰が見ても心をキャプチャーされちゃいますよね☆(ファントーク♪)

あ、ビデオどうもありがとうです。すごくいい☆。「Justine」しか聞き取れないけど(笑)。私も、テニス教えてもらいたいな~。はは、緊張してラケット握れないか。

post a comment