ある「世捨て人」のたわごと

「歌声列車IN房総半島横断鉄道」の夢を見続けている男・・・ 私の残された時間の使い方など

Railway Children(1970年映画)ウィキペディア 英語+機械翻訳(3)

2014年05月10日 | 好きな歌

Release
リリース

The film was the ninth most popular movie at the British box office in 1971[6] and recouped its cost in that country alone. It was one of the few financial successes of Bryan Forbes' regime at EMI Films.[7]
映画は1971[6]年の英国のボックスオフィスで9番目に人気の映画で、単独でその国でそのコストを取り戻しました。それは、EMI Films.[7]ブライアン・フォーブスの体制の少ない財政的な大当りの1つでした

Critical reception
重要な受付

Since its release, the film has received universally good reviews; it holds a 100% rating on Rotten Tomatoes, based on 6 reviews.
そのリリース以来、映画は一般的に良いチェックを受けました;それはRotten Tomatoesの上で100%の評価を持ちます。そして、6件のチェックに基づきます。

Home media
家庭用メディア

A 40th anniversary Blu-ray and DVD was released on 5 May 2010 with a new digitally remastered print. It includes new interviews with Sally Thomsett, Jenny Agutter and Bernard Cribbins. The planned commentary by director Lionel Jeffries was not completed due to his death in February 2010.
第40の記念日のブルーレイとDVDは、新しいデジタル的にマスターを新しいものにされたプリントで、2010年5月5日に発表されました。それは、サリーThomsettジェニー・アガッターバーナード・クリビンズと新しいインタビューを含みます。ディレクターL・ジェフリーズによる予定の解説は、2010年2月に彼の死により完了しませんでした。

Awards and nominations
賞と指名

The Railway Children received three nominations for awards at the 24th British Academy Film Awards ceremony. Bernard Cribbins was nominated in the category of Best Supporting Actor. However in a category also featuring John Mills, Colin Welland and Gig Young, the award went to Welland for his role in the film Kes. Sally Thomsett received a nomination for Best Newcomer in a Leading Role but again lost out to an actor from Kes, in this case David Bradley. Johnny Douglas was also nominated for the Anthony Asquith Award for Film Music but the award was won by Burt Bacharach for his film score for Butch Cassidy and the Sundance Kid.[8]
Railway Childrenは、24回目の英国学士院Film賞授賞式で、3つの指名を賞で受けました。バーナード・クリビンズは、最優秀助演男優のカテゴリーで候補者に指名されました。しかし、ジョン・ミルズコリン・ウェランドG・ヤングを主演させているカテゴリーにおいても、賞は映画ケスでの彼の役割のために、ウェランドに行きました。このケース・デービッド・ブラッドリーにおいて、サリーThomsettは主要な役割で指名を最高の新顔で受けたが、ケスから再び俳優に負けました。ジョニー・ダグラス映画音楽のためのA・アスキス賞の候補者に指名されもしました、しかし、賞は男っぽいキャシディーとサンダンスKid.[8]のために彼の映画音楽のためにバート・バカラックによって獲得されました

Merchandise
商品

Hornby Railways produced a 00 Gauge train set of the train from the film. It had a London, Midland and Scottish Railway 0-6-0 tank shunting locomotive in GN&SR livery with Synchrosmoke, two period coaches, an oval of track and a station. It was very popular with children,[citation needed] and it is highly sought after today as a collectors' item.
ホーンビー鉄道は、電車の00 Gauge鉄道セットを映画から作り出しました。それは、ロンドン、ミッドランドとスコットランドのRailway 0-6-0タンクをSynchrosmokeによるGN&SR仕着せ、2人の期間コーチ、トラックの卵形と駅に機関車を転轍させました。それは、子供たちに非常に人気がありました、要出典、そして、それはコレクターのアイテムとして今日以後非常に捜されます。

In 2010, to coincide with the 40th anniversary, a book was brought out called The Making of the Railway Children by Jim Shipley - a former volunteer station master of Oakworth Station. It detailed events that took place during filming and interviews from local people associated with it. In November 2012, a second updated version was printed with added information, in particular about Gary Warren who disappeared in the mid 70's after retiring from acting. He had been tracked down by a member of the Official Catweazle fanclub and the author had permission to write a more updated version of what had happened to him.
2010年に、40回目の記念日と時期が同じであるために、本はジム・シプリー ― Oakworth駅の前ボランティア駅長 ― によるRailway ChildrenのMakingと呼ばれて出版されました。それは、それと関連した地元の人々から映画撮影とインタビューの間、行われたイベントを詳述しました。2012年11月に、特に演技を引退した後に70年代中頃に姿を消したゲイリー・ウォーレンについて、第2の更新されたバージョンは、更なる情報で印刷されました。彼はOfficial Catweazle fanclubのメンバーによって探し出されました、そして、著者には彼に起こったことのより更新されたバージョンを書く許可がありました。


コメントを投稿