アルケミスト

今この一瞬を大切に。明日のことはまた明日の今に考えよう。

Thinking or Feeling

2020-04-15 19:41:00 | 日記
Recently, I realized everything is connected to all of things for me. It’s actually might very little things for you.But it isn’t to me.

I think when we have been moving for my hope or working desperately,we can’t get what we wanted.But we can make my wish come true, when we are relaxing for my future.Then we might realize how happy came to me.

Last year,I decided to believe myself.After that it was changing myself and my life slowly.Actually, I just have finished  some relationships. However,I could realize how many special friends I have.
I always appreciate to their supporting for me. And I know it is both of us.

Now,I think we don’t have to need to afraid for future. As long as we believe in our sensitivity, we can be going to get to the place we want.

It’s so fun to me.Thinking in my head and feeling with my heart.


ここ最近、いろんな出来事が、あとから不思議とつながりを持っていることに気付きました。ちょっとしたことなのだけどね。

どれだけ望んでいても、求めて行動したり、必死に追いかけたりしている時には起こらないのに、ふとしたタイミングで目の前にやってくる。

私自身が私を大切にするようになってから、私を大切にしない人は自然と離れていき、なんにもしてなくても、私を私として見ている人がはっきり際立つようになってきた。

この一年、私が私らしくいたことで、やっと、自分の感覚をはっきりと取り戻したように思う。

頭で考えることも大事だし楽しいこと。でも最後に信じるのは直感。それを確信できることばかり。





最新の画像もっと見る

コメントを投稿