現代日本人文芸

現代に生きる日本人の文芸です。小説、エッセイ、俳句、短歌、川柳、現代詩、日本の伝統文芸を愛し新しい日本の文芸を創作

Seiji Ninomiya Novel:American English Teacher in Hiroshima P4

2012-03-01 09:21:12 | 日記

Sally said to the aidience Welcome Party in Hiroshima,

"My name is Sally Jones from New York City. I came Hiroshima Japan to taech English and I'm in oder to support Hiroshima Toyo Carp.

After her speech, People gave Sally  big warm applause.

Hiroshima Toyo Carp is the rocal professional baseball team in Hiroshima.

People love Carp so much.

Tha day afer the Sally's speech, she is well known people of Hiroshima.

サリーは広島での歓迎会でこう言った。

「私はサリー・ジョーンズです。私は広島に英語を教える事と広島カープを応援しにやってまいりました」

このサリーのスピーチの後、人々は熱烈なる喝采を彼女に送ったのだった。

広島東洋カープは地元のプロ野球の球団である。

広島の人々はこの球団を愛している。

サリーの挨拶の次ぎの日、彼女は広島の人のよく知る事となったのだった。


コメントを投稿