Yuki's Feeling Time・・・

しあわせのかけら
大好きな音楽 出来事
少しずつ紡いでいきたいと思います

Welcome the new year☆

2016-01-07 | what's happen' !!??
新年明けましておめでとうございます。
既に7日目ですが(笑)
年末からのばたばた駆け込みでぎりぎりセーフ!でしたが我が家でも静かなお正月を迎える事が出来ました。



親戚同士の集まりなどここ何年も仕事の忙しさから出来なかったお正月行事も。
本当に久しぶりに“お正月”な時間を過ごすことが出来ました。

そして今年も毎年恒例行事となっている安部潤さんの新春セッションへ。

今年はいつものメンバーに加えて豪華なゲスト多数!!
大変お年玉度の高い(笑)内容でとても楽しい時間になりました。
これに行かないとお正月が来た気が・・・(笑)

それから。
2日の朝 駆け巡った訃報に衝撃でした。
Natalie Coleが亡くなったというニュース。
大変憧れているsingerです。
いつか生でその歌声を聴きたいと思っていたのですが。。。
福岡に有名なjazz clubがあった頃 何度か来福されましたがまだ学生だったわたしには手が届かなくて。
大変悔やまれます。
ご冥福をお祈り致します。



2016年は色々とチャレンジの年になりそうです。
音楽のこともそれ以外のことも。
ひとつひとつを丁寧に取り組んでいきたいと思います。
今年もどうぞ宜しくお願い致しますm(_ _)m



A happy new year!
7days have passed since New Year's Day.
I was busy preparing for the new year until the end of the last year.
But I was able to make it.
I am in 2016 with my family.
Relatives gathered and we were able to have a fun.

And I went to the annual event - Jun Abe's session.
Many guest musicians participated in the session.
We enjoyed that very much.
I always feel the coming of the new year after his performance.

And and and.......

Natalie cole passed away.....
I was shocked at the sad news......
I felt respect for her.
I wanted to go to her gig sometime.
It's regrettable very much.
May her rest in peace.....

I want to try many things in this year.
music and music and etc....
I want to enjoy them.
I hope you would visit my blog this year ,too.

最新の画像もっと見る

post a comment