Towards the Universe....

~Miyuki Ito-Composer's Life~

finish watching "LOST" all 3s!

2008-08-20 16:15:12 | ♪video/アメリカドラマの大ファン!


I kept watching "LOST" DVDs since May. It's because I borrowed them from my colleague. Yes, I'm a big fan of American TV drama series!! I have watched "CSI", "24", "4400", "Dead Zone"....
Finally I got the summer vacation and kept watching DVDs after I came back from Chennai. As always, the ending is not solved anything for next series. Why Charlie needed to be dead in the end?

I don't like Kate and Juliet, who are both lyers I feel. Well, why the name "Jack" is always hero? like on "24" as well.
Anyway, a guy on Jack is a graduate from Columbia. So far, he is my "senpai" in Japanese. I hope he does a good job. But personally I like Sawyer and Desmond. Anyway, it seems they will keep until season 6. Why so long?

Anyway, American TV drama makes me refreshed!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
やっと、LOSTのDVD、シーズン3の最後まで見終わりました。最後の後味は、う~~ん?って感じで、次のシーズン4に続くんでしょうが。最後に、チェーリー殺さなくてもいいのになあと。代わりに、ベンを殺してほしかったですが。
私のあまり好きでない役は、ケイトとジュリエット。ジャック役の彼は、コロンビア大学卒だそうで、学部は違えども先輩かあと思えば、応援してますが。 個人的には、ソウヤー、デズモンドが、お気に入りですね。2011年のシーズン6まで続くそうですが、このへんで終わりでいいんじゃないかなあとも。とりあえず、アメリカTVドラマの大ファンですので、何でもみてしまいますが。



最新の画像もっと見る

2 Comments

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (ささら)
2008-08-20 23:13:10
私も実は・・・ジャックは応援しているんですが、ソーヤー・・・このちょっと荒くれた感じだけどホントはいい奴、が気に入ってますよ~。チャーリーが死んじゃった時はかわいそうで泣きました!
ロックはカッコイイおじさんになる時は好きですが、カッコ悪い時もしばしば・・・。まだまだ謎の人ですねぇ。
9月から日本でもシーズン4がスタートしますよっ。ぜひ観ましょうね!
返信する
BSGもいいよ (ELLIE)
2008-08-21 07:34:50
こんにちは。ちょっと前にコメントしたんだけど読んでくれたかな?高校で一緒だったボストンのELLIEです♪アメリカに住んでいるのにLOST,観てないの・・・。テレビだとちょうど子供が寝る時間だったりでなかなか続けて観るということができなくて。アメリカのドラマならBattlestar Galacticaのリメイク版もオススメ。日本でもシーズン1が放映されたようで、DVDも出ているみたい。SFだけどSFっぽくない。夫婦でDVDで観てハマってます。
返信する

post a comment