蕩減の真の意味

「償い」ではなく「赦し」

♪You raise me up

2024年04月15日 | 音楽

♪Josh Groban song "You Raise Me Up" with scenes from the "Passion of the Christ"

 

 ・*:.。。.:*・゚・*:.。 ♰ 。.:*・゚・*:.。。.:*・

  "主が支えて下さるから
    私は山の上に立つことができる
      嵐の海でさえ歩くことができる"

 ・*:.。。.:*・゚・*:.。 ♰ 。.:*・゚・*:.。。.:*・

 






 ・*:.。。.:*・゚・*:.。 ♰ 。.:*・゚・*:.。。.:*・

 詩編41:10
  "But thou, O LORD, 
   be merciful unto me, 
    and raise me up
     that I may requite them."

 ・*:.。。.:*・゚・*:.。 ♰ 。.:*・゚・*:.。。.:*・゚☆彡

   ※「thou」は「you」の古語。欽定聖書やGospelで
    「神」への敬語としてよく使われる。


♪You raise me up(Martin Harkens)- lyrics

When I am down and, oh my soul, so weary
私の気持ちが沈み疲れ果ててしまったとき

When troubles come and my heart burdened be
困難が起きて私の心が燃え尽きてしまったとしても

Then, I am still and wait here in the silence
私は静寂の中で待ち望む

Until you come and sit a while with me
あなたが来て隣に座ってくれるまで

You raise me up, so I can stand on mountains
あなたが支えてくれるから、私は山の上に立つことができる

You raise me up, to walk on stormy seas (stormy seas)
あなたが支えてくれる、だから嵐の海でさえ歩くことができる

I am strong, (strong….)
私は強くなれる(強くなれるんだ)

when I am on your shoulders
あなたの肩に寄りかかっているときに

You raise me up…to more than I can be.
あなたは支えてくれる、私ができることよりもっと多くのことができるように

There is no life, no life without its hunger
命はない、飢えることのない命なんてない

Each restless heart beats so imperfectly
すべての鼓動は不完全に脈打っている

But then you come, and I am filled with wonder
けれどもあなたは来て、そして私は不思議に満たされる

Sometimes I think, I glimpse eternity.
時々私は永遠を覗いているのではないかと思う

You raise me up, so I can stand on mountains
あなたが支えてくれるから、私は山の上に立つことができる

You raise me up, to walk on stormy seas (stormy seas)
あなたが支えてくれる、だから嵐の海でさえ歩くことができる

I am strong, (strong….)
私は強くなれる(強くなれるんだ)

when I am on your shoulders
あなたの肩に寄りかかっているときに

You raise me up…to more than I can be.
あなたは支えてくれる、私ができることよりもっと多くのことができるように

You raise me up, so I can stand on mountains
あなたが支えてくれるから、私は山の上に立つことができる

You raise me up, to walk on stormy seas (stormy seas)
あなたが支えてくれる、だから嵐の海でさえ歩くことができる

I am strong, (strong….)
私は強くなれる(強くなれるんだ)

when I am on your shoulders
あなたの肩に寄りかかっているときに

You raise me up…to more than I can be.
あなたは支えてくれる、私ができることよりもっと多くのことができるように

 ・*:.。。.:*・゚・*:.。 ♰ 。.:*・゚・*:.。。.:*・

_______________________________________________ 
         【INDEX】 

にほんブログ村 哲学・思想ブログ 家庭連合へ にほんブログ村 哲学・思想ブログ 家庭平和協会へ にほんブログ村 哲学・思想ブログ サンクチュアリ教会へ にほんブログ村 哲学・思想ブログ 家庭連合 批判・告発へ 

この記事についてブログを書く
« 「蕩減」の意味を金東俊教授... | トップ | ♪Elvis Presley song "He Is ... »