Noriko

しあわせさがし、穏やかで心豊かなライフスタイルを求めて・・・ささやかなブログです。

Additional pictures about Noriko's World Library

2012-02-12 11:08:49 | Noriko's World Libra

Here are 4 additional pictures.  First one is when my best friend, Ruth from California visited my library.  Ruth used to my English teacher when I was a high school student but became the best friend later.  The second one is when Brenda from London visited . I used to babysit for Brenda when she was a baby in Tokyo when I was a high school student.  Brenda got married last year.

Third picture is the message from Ms. Marcia Brown who is the author of "The Three Billy Goats Bruff" and the next one is me reading a picture book.

あと4枚、写真を追加します。

1 私の高校時代の英語の先生だった、ルースがアメリカのカリフォルニアから来てくれました。その後、彼女とは親友になりました。

2 私が高校時代にベビーシッターをしていたブレンダがロンドンから来てくれました。彼女は、昨年結婚しました。

3 3回、絵本の世界でアカデミー賞の、コルデコット賞を3回受賞した、「さんびきのヤギのガラガラドン」をかいた、マーシャ・ブラウンからのメッセージに色紙です。

4 私が絵本を読んでいる写真です。あの頃は若かった(笑)



最新の画像もっと見る