奄美自然観察記

高のフィールドより

雨の森で咲いていた  ナギラン

2024-06-08 16:27:38 | 植物

よく晴れた昨日から一転、今日は昨夜からの雨が断続的に降り続きました。薄暗い小雨の降る森で、白っぽい花が咲いています。よく観ると、ナギランの花でした。地上から約15cmほど伸びた花茎は二股に分かれ、一方に花が咲いていて、もう一方はすでに終わったようです。唇弁の内側には濃い赤紫色の模様が見えています。ナギランは、森の中などで時折葉を広げているのは見かけるのですが、花は毎年咲くわけでもないので、花を観る機会が少ないランです。個人的には大体雨模様の日に出会うことが多く、なかなかいい写真は撮れません。

 

5年前の今日  10年前の今日  15年前の今日

 

【島口バージョン】(キシゆむた)

むる晴れぃとぅたんきぬとぅ変わてぃ、きゅうやゆぶぃらぬあむぃぬ、ちぎちぎ降り続きょうたが。薄暗かん小雨ぬ降りゅん山じ、しるぶぇっとぅしゅん花ぬ咲しゅりょっと。ゆんまにいば、ナギランぬ花だりょうた。地らて^げ15cmべりぬだん花ぬしんや、たぁ股ち分かれぃてぃ、ちゅとろじ花ぬ咲しゅてぃ、なぁちゅとろや、きっさ終わたんにししゅりょっと。唇弁ぬ内側にやくいかん赤紫色ぬ模様ぬ、にゃあとぅりょっと。ナギランや、山ぬ中んきゃじ、とぅきどぅき葉ばひるぐぇとぅんどろや、にゅんじゃが、花や毎とぅし咲きゅんわけでもねんかな、花ばにゅんくとぅやなかなかぬランだりょっと。わんとぅしや、たいがいがあむぃ模様ぬ日おおゆんくとぅぬふうさあてぃ、なかなかいい写真や写さらんちよ。

 

この記事についてブログを書く
« ようやく渡来を確認  コア... | トップ | マングローブ自然観察会  ... »

植物」カテゴリの最新記事