世界の国からこんにちは♪

10年続くかなとおもった自分のブログ。 9年目にこちらにひっこしてきました。

Nick CumminsまたはHoney Badger

2018-10-14 19:41:18 | 日記
Jarrodに次ぐ時の人になってますね 笑

今日Sunday Projectで誠実な感じがでていましたね (本当!? 笑)

今回のBachelorで精神的にも苦労しているみたいでした。
出たことを後悔しているかという質問に

I do not beleive in regret, there is always a learning process..
みたいなことをいっていました。

なるほどね~。 私もそう思うことにします! ヽ(^o^)丿

Crestmeadにある学校をでているみたいですよ。
同僚のSDが住んでましたね。

Cummins was born in Port Macquarie, New South Wales.[3] One of eight siblings, he identifies as a Queenslander as he was raised in Logan City in Brisbane’s south by his father Mark Cummins, who was a single dad.[4][6] He attended St Francis' College in Crestmead,[4] where he starred in the swimming pool and on the athletics track, as well as on the rugby field.[7]
In 2005, Cummins represented Queensland at the Australian Schools Rugby Championships in Canberra.[7] He moved to Sydney in 2006, where he joined the Randwick rugby club and played for their grand final-winning Colts side that year.[1]
Comment    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« クレジットカード(Visa)のキ... | TOP | ついにレベル2に~Meditatio... »
最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

Recent Entries | 日記