高遠 夜日記

高遠夜です。映画、海外ドラマ、声優さん好き。吹き替えは本職の声優さんにやらせろ!(主張)

BON JOVI 大阪公演初日参戦~~~~!!!!!!!

2006-04-16 20:09:03 | MUSIC
SETLIST

GREAT BALLS OF FIRE (everyone opened the show from the main stage - all members of the band, including Jon, performed the Jerry Lee Lewis classic.)
YOU GIVE LOVE A BAD NAME
CAPTAIN CRASH & THE BEAUTY QUEEN FROM MARS
RUNAWAY
THE RADIO SAVED MY LIFE TONIGHT
JUST OLDER
NOVOCAINE
BORN TO BE MY BABY
STORY OF MY LIFE
EVERYDAY
IN THESE ARMS
WELCOME TO WHEREVER YOU ARE
I WON'T BACK DOWN (Tom Petty cover as intro to...)
HAVE A NICE DAY
WHO SAYS YOU CAN'T GO HOME
IT'S MY LIFE
I'LL BE THERE FOR YOU (electric version featuring Richie Sambora on lead vocals -- and Jon left the stage only to turn up elsewhere...)
BLAZE OF GLORY (acoustic -- with Jon performing this out on the Front of House mix out in the crowd! )
BED OF ROSES (acoustic version -- Jon sang while making his way back to the stage through the crowd. And that's how Japan experience some of what the arena shows experienced.)
BAD MEDICINE (including SHOUT)
RAISE YOUR HANDS
LIVIN' ON A PRAYER

encores:
COMPLICATED
WILD IN THE STREETS
I'D DIE FOR YOU
I'LL SLEEP WHEN I'M DEAD
WANTED DEAD OR ALIVE


東京、名古屋と変わってました~
てっきりLAST MAN STANDINGがしょっぱな来ると思ってたら、いきなりカバー曲
結構変えてくるんですね~
大体同じツアーは一緒だと思ってた


ライブはほんと盛り上がりましたね
スタンド席だったけど一塁側の真ん中よりだったので、大画面はあるし、よく見えました
あたしらの後ろの方に、かなりなファンの方がいらしたらしく、かなりな熱唱、叫びっぷり
スタンドってどうしても遠いから、ノリの悪い時もあるんだけど、そういう方がいると、一緒に盛り上がれて楽しいですよね
つくづくライブってアーティストと一緒に作り上げる物なんだなあ・・・と実感
あたしもまだBON JOVI初心者~の為、覚えてる曲は限られてたけど、Jonのテンションもどんどん上がってきて、ご機嫌な風に見えました
Richieの腕は三箇所骨折してるそうですが、I'LL BE THERE FOR YOU をRichieが熱唱
ちょ~かっこいいボーカルにヤラれました~~~~~
Richieは怪我してるとは思えないギターを見せてくれましたね
Davidは結構カメラの方を向いて笑顔を見せてくれてた気がしました
Ticoのパワフルなドラムは圧巻ですね~~~~
とにかく初めてのBON JOVIライブはちょー興奮できた最高のライブでした
出来るなら翌日も当日券で行きたかった・・・・{/face_naki/>
金さえあればな・・・・・
次回は絶対二回は行きたい~~~~~~
体力のあるうちにまた来て欲しいな~
ああ~~~~愛してるよ~~~~~









余談・・・
花道でどうもJonがかなり強くファンの子に引っ張られたようで、ちょっと腕痛そうにしてましたね~
でもその後Richieに腕を振って見せて、吊るまねをして二人で笑ってたから大丈夫だったかな???
そこだけちょっと心配でした。


最新の画像もっと見る